Gå til innhold

Opas sin begynnerpakke


opas

Recommended Posts

Takk , det ble kanskje litt vanskelig å se hva produktene er men måtte få alt med på et bilde :)

Planen er å ta bilder underveis når behandlingen starter og da skal jeg prøve å få produktene med på bildene etter hver behandling.

Har jo sett litt på hvordan dere andre viser bildereportasjer , men det blir vanskelig å "hoppe etter alle Virkolaene" (eller hvordan han nå skrev navnet sitt).

Bilder skal uansett komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Pen pakke det der ja.... maskin kommer fort det tipper jeg ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concorso er en flott voks :)

Det som er litt gøy, er at du nå allerede har begynnt å tenke på hva du skal kjøpe neste gang. Du er nå offisiellt syk :P

Jeg har etter å ha brukt concorso, nå mest lyst på Crystal Rock (sånn hvis noen ikke har fått det med seg :) )

Syntes kanskje 6-7000 er mye å bruke på ei voks krukke, men er styggt redd det blir bestilling om ikke så aaalt for lenge ;)

Får vel håpe på en vårkampanje hos Dag.

PS. Hvis du leser dette Dag, så ikke ta det som mas. Ta det heller som en bekreftelse på at du har bra produkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har luktet og luktet men jeg har spart og ikke åpnet forseglingen før den store dagen. :lol: Jeg synes det er så fasinerende at lukten er så sterk og god selv med forseglingen lukket :blink:

Lukten av Autobahn er heller ikke så værst...

For ikke å snakke om lukten av Pneu....

Faktisk så er lukten av NXT såpen og Meg #21 også svært god....dette kommer til å bli en orgie av aromaer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Pen start dette, ser ut til å fått med de viktigste tingene... gled deg til å legge shield. den er digg........

Å lukter blir en nesten avhengig av... (men ikke alt lukter likke godt..... P21S felgrens lukter ikke digg....)

Men ikke noe er som å komme ut i garasjen på morgenen å det lukter voks....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri prøvd en dyr voks av type E-zyme eller Concorso, men jeg føler det blir litt som med stereo/hi-fi. Inntil en viss sum/nivå så blir lyden merkbart bedre jo mer man spanderer av dinaros. Men derfra og ut så er det kun entusiasten som klarer å merke forskjell, da forbedringene er minimale sett ut i fra hvor mye det koster.

Hvor går denne grensen på vokser? Beklager trådstarter for OT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...