Gå til innhold
Ståle

Min bil er bedre enn din bil

68 medlemmer har stemt

1. 1.

• Ja
      1
    • Nei
      67

Recommended Posts

Ståle    306
Ståle

Ser at vi i stadig flere tråder sporer av med diskusjoner om hvem som har best bil...

Japse, svenske, VAG, mercedes osv osv....................

Regner med det er flere enn meg som ser at dette er tiltagende og synes vi kan holde denne type diskusjoner til tråder i småprat/offtopic eller hvor trådstarter inviterer til slikt ?

Jeg synes at vi i all hovedsak har www.bilforumet.no til denne type diskusjoner.

Slik dette forumet er blitt ødelagt av denne typen uinteressant nonsens og svada ønsker vi vel ikke at Detailersclubben sitt forum skal bli ødelagt ?

Her inne synes jeg vi gjerne kan krydre fag- trådene med litt humor, men holde sandkassepreiket unna til fordel for hva tråden egentlig handler om, slik at det blir interessant i stedet for å spore helt av i en usaklig diskusjon.

Kjører en avstemming på om "hvilken bil er best" er et tema for oss i www.detailersclub.no eller om det hører hjemme på BF ?

Køyr debatt.... :P

Ståle :)

Endret av Ståle
  • DCN Poeng 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hakon    1
Hakon

BMW er best, ingen protest. De som er imot kan putte hodet i en kanne med prikkbort! ;)

EDIT: Passer ikke inn på forumet her nei. Må ikke forsøple vårt "lille" koselig forum

Endret av Hakon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Trodde dette forumet handla om bilpleie jeg.

Diskusjon rundt hvilken bil som er best finner en på bilforumet.

De med VAG kan henvende seg til VACN forumet ved spørsmål

og bmw har bimmer forumet

japsene kjenner jeg ikke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
opas    17
opas

Jeg stemte nei....

Er egentlig møkka lei disse diskusjonene om hvilken bil som er best.

Jeg vet jo selv helt klart hvilken bil som er best , trenger jo ikke diskutere det :lol:

Uansett...kosen med å holde kjøretøyet sitt plettfi og i strålende stand slik at naboen får hakeslepp er like god uansett hvilken bil man har :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Er helt enig Ståle, alle har forskjellig smak og bra er det!

Vi er vell her for og diskutere detailing, ikke hvem som har best bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 881
Tommy

Jeg synes dette forumet er meget bra, nettopp pga at vi ikke har slike diskusjoner, å jeg har gjort som de andre å stemt nei.

Forresten, MIN LAKK ER BEDRE EN DIN :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Litt diskusjon går nok greit... Så lenge det holdes i den store OT-tråden.... Hehe, men kun fordi all diskusjon der SKAL være useriøs :P Utenom der hører ikke slike usaklige diskusjonr hjemme her på DCN

Ellers er det nok et fenomen som hører bilforumet til.

Så derfor er svaret mitt: NEI

Endret av Lexgtturbo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

Jeg var først på bilforumets bilpleie sider, men da jeg fant dcn var det ingen grunn til å "henge" på bilforumet lenger. La oss holde dcn fritt for denslags og ikke synke ned på bilforumets nivå! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rudilgr    200
rudilgr

er imot slikt, Min bil er kanksje best for meg, og din bil er kanksje best for deg :D :D Men jeg har ikke sett noe slikt heller her inne jeg da, men så leser jeg langt fra alt her og da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn    50
Bjørn

når det gjelder bil er smaken som baken , den er delt . Men alle er enig om at blankt er blankt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
danfuruvarp    2
danfuruvarp

Vi får vel heller holde tråden min bil har bedre lakk enn din bil... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Siw    14
Siw

Kan være greit å følge den gode gamle "hvis du ikke har noe positivt å si, så la være". :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sruben    16
sruben

Enig med de andre her, noe av det som appellerte veldig til meg når jeg for første gang svingte innom DCN var nettopp "den gode stemningen" som var her. Ingen spørsmål var for dumme og her var det ikke noe drittslenging eller krangling som så mange andre steder. Så jeg stemmer NEI.

Endret av sruben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Enig her, har vel sett mer av det etterhvert her inne, så bare å sende PM eller Rapport på det så sletter vi fortløpende...

takker for posten Ståle...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Harrytassene som faktisk enda ikke har skjønt at folk har forskjellig smak, å sånn må det bare være.....de klarer vi oss fint uten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torby    204
Torby

Litt vennlig erting mellom folk må være lov synes jeg, enten det er bilmerker eller andre ting, det er litt av det som biddrar til god stemning. Så lenge det ikke utarter seg til usaklige diskusjoner med bare drittslenging, da er det på plass å si ifra og evt stenge tråder. Er ei fin linje det der, men hvis man føler seg forsiktig frem i de rette underforum, så tror jeg det går veldig bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
adnangri    2
adnangri

Noen velger bil pga at dem er entusiaster og andre pga andre ting. Alle biler er like gode så lenge man tar like godt vare på dem default_biggrin.png Som vi sier på DCN.

Endret av adnangri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig