Ståle

www.handzon.no

1 times ripefjerning.....hæ ka ? til den prisen.......

Noen som kan fortelle litt om dette konseptet, hvilken kvalitet de leverer....eller egentlig

hva er det dette dreier seg om ?

De er dyrere enn hva jeg er hvis jeg bruker 20 timer, derav 14 på ripefjerning.

http://www.handzon.no/Produkter/ProdukterSandvika/Polering/tabid/829/language/nb-NO/Default.aspx

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 350 kr timen mht ripefjerning, så ikke "så" ille pris det, ville vel sagt 300 her om det gikk på timesbasis, 10 timers jobb 3000,- kr, men er vel + det andre det da, så blir fort en kostbar affære, men er de flinke så er de sikkert verdt det.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 times ripefjerning.....hæ ka ? til den prisen.......

Noen som kan fortelle litt om dette konseptet, hvilken kvalitet de leverer....eller egentlig

hva er det dette dreier seg om ?

De er dyrere enn hva jeg er hvis jeg bruker 20 timer, derav 14 på ripefjerning.

http://www.handzon.n...NO/Default.aspx

De gjør jobben mens du er inne og shopper... tipper det er flere som jobber på en og samme bil for å bli ferdig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja...

Ser at pakkene kun inneholder 1 time ripefjerning ?

Fatter ikke at de kan skape grunnlag for beskyttelsen som skal oppå på bare en time om det så er 4 mann som jobber på bilen.... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ta noen seriøst når de bruker "z" i stedet for "s" i hands! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mange som prater norsk der... :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer å fjerne noen riper på en time da Ståle:-)

Nå skal det sies at det var handzzzzon sin avdeling Sanvika Storsenter som hadde hatt en liten runde på Sebastian sin V50 som jeg fikset tidligere:-)

Han fikk den fikset mens han og fruen var inne å handlet... Var kanonfornøyd etterpå...

DSC_0088-1.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke det "etter bilde" når du var ferdig Brynjar???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, var nok det... Synes de runde stripene ble dødskule...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel den effektlakken du prater om dette.. Kult ass.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0088-1.jpg

Seriøst??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

parkerte forran vinduene dems på strømmen storsenter en gang frua var innom for og handle litt..

Der inne skjedde det mye rart, svamper i fellesbøtte med vann, nal i bøtte, såpe ble på ført bilen med en spraykanne av noe slag, og den rakk jo selvsagt og tørke ut før det kom en kar slentrende og plukka opp en av svampene i fellesbøtta og gnukka over bilen, tror han dyppa den i vann ca. en gang underveis!

Så var det fram med nalen som blei høvla over bilen.. :wacko:

Samtidig var det en gjeng karer som rusla rundt noen andre biler og gnukka på de med noe som så ut som microfiber, disse kluta lå litt her og der, noen ble plukket opp fra gulvet og rett på bil.. :o

Bildet til Brynjar sier jo alt egentlig!!...

:thumbdown::thumbdown:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy F@xn, at det er lovlig å holde på sånn! Når det kommer til resturantnæringen er det lover og regler rundt drift, det burde det være når det gjelder bilpleiesjapper også!

Endret av Lexis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Himmel og hav, at det faktisk finnes et fåtall av bilpleiefirmaene som driver seriøst. Greit, mange er kjempebillige for en komplett vask, men når resultatet er dårligere etter at den kom tilbake,så er det en feil en plass..

Nesten så det frister å starte opp egen bedrift for å konkurere ut disse billigbedriftene, styrt av våre nye landsmenn med svamp og nal.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer å fjerne noen riper på en time da Ståle:-)

Nå skal det sies at det var handzzzzon sin avdeling Sanvika Storsenter som hadde hatt en liten runde på Sebastian sin V50 som jeg fikset tidligere:-)

Han fikk den fikset mens han og fruen var inne å handlet... Var kanonfornøyd etterpå...

DSC_0088-1.jpg

Trur ikke du skal gi handzon skylda for det der Brynjar....

Hvis du ser etter så ser du jo at det er slike åkersirkler som ufoer lager så å si hver dag i midtvesten i USA.

Kan se ut som at det ikke bare er kornbønder som blir systematisk mobbet fra det ytre rom lenger.... :)

har du en sirkel på åkern....eller på bilen så meld deg inn her :lol: : http://www.kornsirkler.no/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handzon holder til i Ski og, typisk "masseproduksjon" av bilpleie som jeg pleier å kalle det.

De er elendige på både vask og polering, og har blitt utkonkurrert av et enda dårligere firma :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handzon holder til i Ski og, typisk "masseproduksjon" av bilpleie som jeg pleier å kalle det.

De er elendige på både vask og polering, og har blitt utkonkurrert av et enda dårligere firma :rolleyes:

tror de driver med "bilpleie" i garasjen til Lagunen i Bergen og......

"vask og polering fra 250kr"

flirte godt når jeg leste en lapp der med noe polish/voks osv og så legger de trykk på at lakkrens er INKL i prisen! WOW !!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal jo starte opp i Molde Storsenter snart Ståle, du får ta deg en tur. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive