olaskips

Audi a4 1,9 tdi 1998

Alt starta ein tidlig morgen eg skulle til skulen, hadde lagt to lag med voks på den og på vei til skulen kom det ein bil i motsatt kjørefelt, eg måtte hive meg i fjellveggen og han som kom imot stakk av. Hadde ikkje kasko så var j#%& surt.

To dagar etter henta eg meg ny bil, ein audi a4 1,9 tdi 1998 modell. Heilt orginal, men den skal fiksas opp i løpet av vinteren.

Sånn såg den ut etter eg kjøpte den

21_381608912.jpg

Etter ein polering og nye felgar såg den sånn ut

DSC_1955.jpg

DSC_1974.jpg

DSC_1977.jpg

Planar framover:

S4 frontfangar Bestilt

Hella micro linselykter Bestilt

RS4 gitter og grill Bestilt

Matte(evt blanke) speilhus.

Senkesett - Bestilt Blei loensjøfors fjører og KYB dempere, trur det blir bra;)

Facelift frontlykter

Nye baklykter (forslag?)

Focal subwoofer- montert

Cadence forsterkar og kondensator- montert

Polk frontsett

18" felger- montert

Kvite sideblinklys - montert

Nye skilt - montert

Fjerne emblemer bak og bakruteviskeren (emblemer bak er fjernet, litt skeptisk til å fjerne ringene fortsatt, får vente å sjå litt...)

Det er vel omtrent det meste som skal monteras tenker eg, skal legge inn oppdateringer her etterkvart som ting skjer.

Forresten noken som har erfaringar med VW-audi club sin rabatt på forskjellige sider? Registrerte meg idag, og skal bestillte frontfanger sjå norsk bildelsenter, fint med litt rabattar:D

Endret av olaskips
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med ny bil :)

Vilken produkter brukte du?

Er vel DA maskin du har brukt?

Endret av Amzoch
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med ny bil :)

Vilken produkter brukte du?

Er vel DA maskin du har brukt?

Brukte polermaskin til 200 kr og schratchx 2,0, åsså 2 lag med swissvax shield på toppen;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med forrige bilen, godt det ordnet seg med ny bil så fort!

Hjelper utrolig mye med vw-audi club rabatter når du handler ja, sparer fint inn det medlemskapet på 1 handel B)

Skal du være 100% sikker på at s4 fangeren er bolt on, så ville jeg gått til møller og bestilt der. Gi dem en forespørsel på alt nødvendig for ombygging til s4 frontfanger med klubb rabatter, så får du en pekepinne.

Baklukespoiler fra NBS er og foretrekke (får litt mer former på bilen)

Lykke til!

Mvh

Stian

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Ble blank og fin med litt SV på og :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg montert nye flaggskilt og fått byttet reg reim, dieselfilter, luftfilter, aircondition reim og demontert turboen og renska den.

S4 front med rs4 gitter og tåkelys blir bestilt så fort eg får medlemskortet til VW Audi club sånn at eg får nytta rabattane til klubben....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke medlemskortet hvis du skal handle med VACN rabatt ;) Bare logg på forumet og gå inn på din profil og ta en print screen. Det er mer enn nok bevis for at du er medlem, og jeg greide meg fint med det før jeg fikk tilsendt medlemskort :thumbup:

Kan fort være en måned å vente på medlemskort, og sjelden man klarer å vente så lenge med å handle :P

Gratulerer med pen bil forresten!! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke medlemskortet hvis du skal handle med VACN rabatt ;) Bare logg på forumet og gå inn på din profil og ta en print screen. Det er mer enn nok bevis for at du er medlem, og jeg greide meg fint med det før jeg fikk tilsendt medlemskort :thumbup:

Kan fort være en måned å vente på medlemskort, og sjelden man klarer å vente så lenge med å handle :P

Gratulerer med pen bil forresten!! :)

Oki, flottings, da blir det nok bestilling i løpet av dagen;) Altfor kjededligt med orginal bil, hehe....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg bestilt meg sjølv ein liten julegave, blir nok lite bilpleie produkter framover:(

SPORTGRILL GITTER 375,30

LIM 63,90

GRILL, SPORT 902,70

TÅKELYKTSETT STYLING 1.004,40

FRONTSPOILER 2.988,60

SPORTGRILL GITTER 375,30

Frakt, Nor-Cargo 800,00

Moms 1.627,60

Totalt 8.137,77

S4 frontfanger og RS4 grill, gleder meg:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestilte du s4 frontfanger til den prisen? hørtes fryktelig billig ut. NBS har jo gått for og være billigst på s4 fanger og de tar 8.978.- for alt som trengs til framfangeren

Endret av S-Stian
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestilte du s4 frontfanger til den prisen? hørtes fryktelig billig ut. NBS har jo gått for og være billigst på s4 fanger og de tar 8.978.- for alt som trengs til framfangeren

Bestilte på NBS ja, men prisene som står der er uten moms, moms er plussa på heilt til slutt. Har ikkje med holderane til tåkelys da, skal kun bruke RS4 gitter og modde ein slags holdar sjøl;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg endelig fått somla meg til å montera frontfangaren, må sei at hella tåkelysa lyste heitl ekstremt godt til å være så små, kan kjøre kun med dem og park lys i mørket;)

Så sånn så dette ser nå bilen ut med s4 frontfangar og 3 lag victoria wax chaos;)

DSC_3613.jpg

DSC_3619.jpg

Det neste blir takspoiler og nye baklykter, men er litt usikker på kva baklykter eg skal kjøpe, forslag?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra med S4 frontfanger på :)

Noen orginale faceliftlykter med projektor linser i nærlysene hadde passet godt på den fronten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra med S4 frontfanger på :)

Noen orginale faceliftlykter med projektor linser i nærlysene hadde passet godt på den fronten.

Takktakk, joda, faceliftlykter kjem det også, men nå fant eg ut at i løpet av vinteren hadde det komt 2 bunker på den lille takspoileren som er orginalt, så vil skjule det før eg kjøper noke annet;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive