Dr_S

Leveringstid fra England?

Bestilte en boks med Meguiars #16 8. november, ble betalt med Paypal og så sendt fra England 9. november. Pakken er ennå ikke kommet frem, har heller ingen sporing.

Firmaet annonserer på eBay og heter www.elitecarcare.co.uk

Sendt de mail og de hevder det kan ta opptil 1 uke med posten, noe mer hvis den blir stoppet i tollen.. Beløpet er på 207,- kr (selvsagt da over tollgrensen på 200 kr...)

Har tidligere kjøpt ting fra England og da har det tatt 1-2 dager før varen var fremme hos meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg bestilte også et par bokser MG#16 fra elitecarcare og det tok vel over 2 uker før jeg mottok den.

Bare smøre seg med tolmodighet, den kommer :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har fått ting fra england på 1-2 dager så har det vel vært noe super express greier :P Vanligvis tar det 1-2 uker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elite car care. vist du velger den billigste frakta (fly) går det fort 14 daga,, Den er treg.. noe di sier selv og igjen en del billigere (enn andre feks cyc). Men di holder det di lover og har aldri hatt noe problemer med di.. bestillt en del der fra. alt kommer til slutt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min siste bestilling fra england. Tar vanligvis 1-2 uker som det blir sagt og mye av tiden er fortollingen i norge.

13-11-2009 12:37 Delivery Agent - NORWAY Parcel delivered

12-11-2009 06:48 Delivery Agent - OSLO - PTT On route to delivery depot

09-11-2009 08:46 Delivery Agent - OSLO - PTT Arrived in destination country

06-11-2009 07:07 Heathrow Airport Arrived at outward airport

06-11-2009 02:50 International Hub Left origin country

05-11-2009 20:58 International Hub Arrived at outward Office of Exchange

05-11-2009 01:54 National Hub Sorted in hub

04-11-2009 17:43 Perth Depot On route to hub

04-11-2009 16:02 Perth Depot Collected from customer

04-11-2009 08:00 WDM Online

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elite car care. vist du velger den billigste frakta (fly) går det fort 14 daga,, Den er treg.. noe di sier selv og igjen en del billigere (enn andre feks cyc). Men di holder det di lover og har aldri hatt noe problemer med di.. bestillt en del der fra. alt kommer til slutt :)

Mener du at den billigste frakta er flyfrakt? Hvordan ellers kommer den seg til Norge? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

International Road (Norway) £12.95

Airmail Small Parcels (Small Packet Europe) £2.20

Da tenkte eg på Den frakta det står airmail på. dah.

Du vet at det går tunnel mellom frankrike og england? Og det fraktes conteiner der med tog??

Men det va du vel itj klar over :lol: :lol:

Endret av Amzoch
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man velger airmail (stortsett alltid det som er billigst) er erfaringen at det tar ca 2uker. Mange ganger samler de opp de pakkene de får for hele uka og sender fredag eller søndag så vidt jeg har skjønt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker som sagt øverst her rundt 2 uker fra England til Gnore. Har selv knallgode erfaringer selv med den nettbutikken. Alt godt innpakket, og har aldri fått krav på å betale noe toll på disse produktene fra de. Mye gromprodukter de selger der,ja :)

Bestilte noen produkter fra enten Elitecarcare eller performancemotorcare (usikker da det ikke stod noe på hentelappen, og har bestillinger på begge) den 11. I dag dumpet hentelapp i posten. En uke etterpå.

Endret av Han5y
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive