opas

Er denne brukenes til noe ?

520110.jpg

Jeg har en slik liggende som jeg fikk i presang for et par år siden , har brukt den på båten et par ganger og er kjøpt hod NAF.

Er slike maskiner brukenes til bilen i det hele tatt eller bør den forbli i naustet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel til nød brukes til påføring av LSP selv om en del av disse er litt stor og klumpete, korrigering kan du bare glemme :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør nok forbli i naustet.... har hatt en slik jeg og for lenge siden, kjøpte den og tenkte "maskinpolering er fett" men den er aldri brukt, annet enn å prøve den på et lite felt før den ble kastet.... største skrot jeg har vært borti, ristmegihjel er et fint navn på den :):blink:B)

Endret av rudilgr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg det ja :D

Jeg også merket ristingen , følte kroppen ristet i en time etter at jeg var ferdig med båten :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja la den ligge utenfor naustet i regnevær...... de ble levert med ullhette..... go figure, he he..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer vel best på dynga den der... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naja, ikkje heilt enig med dere her, dette presterte eg med ein sånn maskin og schratch x2.0: http://www.detailersclub.no/forum/topic/4132-audi-a3-1-9-tdi/page__hl__audi%20a3__fromsearch__1

Så den kan faktisk brukas til nåke....

skikkelig bra jobb på bilen din da!ja,de kan nok brukes. Jeg brukte min litt da jeg hadde betennelse i skuldrene og ikke

hadde skikkelig polermaskin.Da var den veldig kjekk å ha :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive