Gå til innhold
Morrizon

Den beste snøkost / skrape...

Recommended Posts

Morrizon    15
Morrizon

Goo' aften Folkens :)

Jeg var forbi Biltema forleden og kom over en snøkost av litt størrelse som jeg syntes så veldig bra ut....

Jeg fikk fint testet den når jeg kom til Asker i morges etter nattevakt og et lass med snø lå over bilen...

Det jeg liker er at delen med børste / nal kan vinkles og er bred, som gjør det å skyve snø av ruta VELDIG enkelt, og så er også børsten ikke så hard som jeg synes de fleste andre jeg har vært borti er...og der igjen mere skånsom mot lakken kanskje?

I tillegg kan det og nevnes at stangen er teleskopisk, så om den skrus ut til maks. lengde når en VELDIG greit over hele bilen i en fei....

Den kan trygt anbefales iallefall!

post-504-1258228236,4_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

Ser veldig lik ut som den jeg har.. kjøpte på BilXtra Ryen, er helt avhengig av den på ML'n :D

Kosten bruker jeg ikke, men nalen er gull, og den er veldig grei til å "skyfle" vekk snøen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Fattern har en gigantisk kost han også. Tar stor plass, men så kommer den til alle steder også da! :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig