Gå til innhold
Jensabo

3M produktene i bruk

Recommended Posts

Jensabo    0
Jensabo

Har grønn, gul og blå 3M perfect-it produktene ubrukt i hylla med tilhørende pads + orange. Skal shine en BMW 3-serie og lurer litt på hvordan disse produktene brukes i sammenligning med f.eks menz som jeg har brukt før. Er det slik at man kan spre og så kjøre opp i 2000-2500 omdr. noen få pass og så stoppe opp uten å gå ned igjen i hastighet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jensabo    0
Jensabo

Se der var ekspertisen med en gang :-)

Perfekt det, sparer vel mye tid på denne måten i forhold til menz.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Jeg har lest en del om roterende i det siste (har ikke prøvd selv ennå, men er veldig fristet) og syntes disse videoene fra 3M-kurs i Asker var veldig nyttige. Og ikke minst, det ser ikke så veldig skremmende ut! :)

Er spent på hva erfaringene dine blir med den 3-serien. Jeg har en 1-serie selv, og jeg regner med at det er samme lakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jensabo    0
Jensabo

Det er faktisk ikke så skremmende, bare å hoppe i det.

Var meningen å få tatt den 3-serien i dag men det gikk ikke. Blir nok neste lørdag. Er en 330XI, gamlebilen til krompen faktisk :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Da er vel ikke nødvendigvis lakken sammenlignbar, siden jeg har metallic. Men jeg gleder meg til rapporten, uansett. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jensabo    0
Jensabo

Da er vel ikke nødvendigvis lakken sammenlignbar, siden jeg har metallic. Men jeg gleder meg til rapporten, uansett. :)

Ja nå viste det seg at eieren skal bort neste helg også. Så da blir det ikke den, men BMW blir det. X3 i mørk grå metallic utførelse. Lik din kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Da begynner det å ligne, i alle fall. Min heter Sparkling Graphite og er mørk grå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig