hc_Tk

Pass på!

Slått i svime av syklist

Ikke det at man skal ta alle under en kam, men har opplevd et par ikke helt gode syklister selv. Ser det er mange som ikke følger trafikkreglene som gjelder for dem

og har opplevd en syklist som sparket til bilen min fordi jeg tutet, da han kjørte "ulovlig". Så det gjelder å ta hensyn så det ikke går utover bilene våre :lol:

Er selvfølgelig mange som er gode syklister og, men de legger man jo ikke merke til. Så ikke tro jeg dømmer alle nedenom og hjem av den grunn :P

Endret av hc_Tk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan eg si med en gang, om en syklist spenner til en bil eg kjører eller eg ser at det skjer med andres bil i trafikken for den saks skyld, så kjører eg forbi syklisten med en gag og får sperret veien for vedkommende, spretter ut av bilen og holder idioten igjen til politi er tilstede, samma hvor få biler de påstår er tilgjengelig. Hærværk er ulovlig selvom en sitter på en sykkel, har som oftest strips lett tilgjelig i bilen, de har blitt benyttet før og eg er ikke redd for å bruke metoden flere ganger.

Det skal sies at eg prøver å forholde meg rolig i trafikken, men har du et problem med føreren av en bil, så la det gå utover føreren ikke bilen...

Og joda eg er fullt klar over at eg utsetter meg selv for fare ved å handle på den måten, men om du kjører fra en bil du har krasjet i, kan du risikere å miste lappen, det er ikke like effektivt å inndra pedalene til syklistene... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en annen side så er det fint at syklisten ikke lot det gå utover bilen :thumbs:  Men det burde fortsatt være mulig å oppføre seg litt som folk..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive