Gå til innhold
Dr_S

Fraktpriser

Recommended Posts

Dr_S

Beregnet frakt på en nettbutikk og får da opp at pakken veier 9 kg og sendes som Postens Servicepakke, pris kr 148,-

Jeg kan ikke se at denne prisen stemmer med prisene oppgitt på bring.no...er det noe jeg ikke har fått med meg?

Dyreste service pakken til min sone på 9 kg er på 117 kr... :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndersB

Er vel noen nettbutikker som også har ekspedisjonsgebyr elns i samma slengen, da kan det bli noen kroner ekstra (y)

Endret av Lexis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gxi

Koster mer enn bare hva Posten/Bring tar for pakken å sende (pakking, eske, osv.), og er ikke alltid beregningene har nøyaktig informasjon om tillegg for f.eks størrelse (hvis det finnes). Noen nettbutfikker baker dette inn i vareprisen, men uansett så er det du som må betale det, det er bare hvor det står på fakturaen som er forskjellen.

I tillegg må man ikke glemme mva som kommer oppå.

Endret av gxi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S

Jo, men hvis det er mva omkostninger som bakes inn i Servicepakke-prisen, skal vel dette spesifiseres på faktura?

Skjønner jo at emballasje osv koster, men mener da bør dette stå også, ikke bare skrive "Servicepakke"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind

Var det spesifisert at det var Bring Servicepakke? Det er vel i så fall feil, tipper det skal være Posten Norgespakke EE, denne koster 145,- (pluss eventuell emballasje)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S

Ahh...da stemmer det nok mere ja...fant ikke priser på Posten.no på servicepakka ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bent

er ikke prisen +mva da?

117x1.25 blir da tett ved 148.-

Er vell 145.- for smartpost og egenembalert norgespakke opp til 10kg

Endret av Bent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig