Dr_S

Meguiars Ultimate Quik Wax

G17516_UltiQuikWax1.jpg

Noen som har erfaringer med denne?

Den gamle QuikWaxen på rød flaske ga hvite prikker på gummi og listverk husker jeg...denne skal ikke gjøre det.

Er det noe særlig forskjell på denne og UQD ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare prøvesprayet litt da den kom i hus i sommer. Opplevde ingen misfarging på plast etc. Ble kjøpt for å bruke i vaskehallen i vinter. UQD er jeg veldig fornøyd med. Bruker den etter vask på sommeren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal holde lengre enn UQD.. Har ikke prøvd den, men den får mye skryt! Sett en del snutter på youtube, ser veldig bra ut

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt den i hele sommer å er storfornøyd :D den gir bedre dybde i lakken en uqd og har lengre holdbarhet.Den er til og med lettere å fordele ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La den på bilen min for en uke siden. I dag tidlig spylte jeg over bilen med kun rent vann fra høyttrykk . Brukte først litt Surfex HD (1:30) på kanaler og rundt hjulbuer. Sheeter helt sinnssykt. Skal bli spennende å se hvor lenge den holder. Veldig fornøyd så langt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan denne brukes på våt lakk også? Har ei flaske ståandes her hima, ikkje fått testa det enda da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok brukes på våt lakk, men er ikke anbefalt Meguiars, det beste er en tørr og ren overflate ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker.. NXT Spray wax kan ikke brukes på våt bil, og Meguiar's forklarte når den var ny at dette var fordi den var syntetisk.

Skal sjekke dette nærmere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, har nå bestilt denne. Fant du ut noe mere kazzper?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hydrophobic Polymer Technology™, så er visst bare for bruk på tørre overflater. De reklamerer at den kan bli lagt på i direkte sollys (!) men hvor reelt dette er blir spennende å se

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å skrive det, men denne har jeg nå testet og gleder meg til neste vask :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lukter ihvertfall utrolig bra =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alt annet fra MG ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasket kebabtralla i dag (sjekk ut testen av Espuma ;) ), og siden 02.01.2010 har bilen opplevd salt, sand og "ett par blå", slik er den etter kort tid etter spyling, og husk at det er bare den som skaper beading og sheeting..

DSC01108.jpg

Veldig imponert over lukt, brukervennlighet og ikke minst holdbarhet, kan godt anbefale denne B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive