AndersB

Mimo, skumdemper

Heisann, har fått mimoen i hus nå, men glemte skumdemper. Noen som veit hvor man får kjøpt dette? 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov har det fra Foma...

Bruker du green clean fra Chem guys så trenger du ikke skum demper

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, da blir det prøvekjøring med greenclean og mimo i kveld da :D 

Er det kun Foma som har skumdemper til forbrukere? fant veldig lite ved hjelp av google :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke, men den fra foma er så bra at du ikke trenger noe annen.... greenclean legger ikke igjen rester av seg, så den er det ikke så viktig å dra over med rent vann etterpå.. funker både rett på produktet du renser eller i rensetanke, eller begge deler ;)

Gled deg til å rense, det tar vanvittig mye, støvesug gjerne først, og se hvor "lite" det tar .....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprit funker også som skumdemper ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprit funker også som skumdemper ;)

haha,  waste!  =P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett at de har FOMA Skumdemper på Jernia.. :)

Jeg må i allefall få tak i dette.. :lol: Skulle rense noen matter i dag så jeg begynte først med Tornador-pistolen jeg hadde som jeg hadde blandet MG's APC i beholderen på.. Jeg synes ikke det tok nok så jeg tok frem Mimo'en og Green Clean.. :P Styrte på og tenkte at "Green Clean skal jo ikke skumme så jeg kjører på uten skumdemper :D " Det jeg IKKE tenkte på var at mattene var fulle av APC og DET skummer det.. :rofl1::fun:

Så alle sammen, husk skumdemper.. :thumbs: (Med mindre det er REN Green Clean da.. :D )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Dere som bruker Mimo, har dere vaskemiddel (GC) rett i beholderen, eller bruker dere vann maskinen og vaskemiddel på sprayflaske utenom?

Jarle

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge deler egentlig, kommer an på hvor møkkete det er. Er det skikkelig møkkete så god blanding av GC i beholderen skrubbe godt så suge opp, og så ta en runde med rent vann etterpå. Bruker GC i mimoen siden den spruter det mer ned i stoffet enn en vanlig pumpespray. :)

Pumpespray og vanlig våtsuger funker fint det også, man blir bare litt sliten i hånda hvis man skal spraye inn et skikkelig sliten stoffteppe

Endret av AndersB
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6.11.2009 - 23.01, truhaa skrev:

vet ikke, men den fra foma er så bra at du ikke trenger noe annen.... greenclean legger ikke igjen rester av seg, så den er det ikke så viktig å dra over med rent vann etterpå.. funker både rett på produktet du renser eller i rensetanke, eller begge deler ;)

Gled deg til å rense, det tar vanvittig mye, støvesug gjerne først, og se hvor "lite" det tar .....

Bumper denne. Gjelder det også All clean frå CG? :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive