Gå til innhold
Ulf

Birkebeinerrittet 2010

Recommended Posts

Ulf    0
Ulf

Noen som sitter klar klokken 09:00 i morgen tidlig for å kjempe om de siste plassene?

JEG GJØR :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ulf    0
Ulf

Hehe, var nok litt flaks da.. Håper på å sykle neste års ritt i full Swissvax outfit da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Det må vi få til, kan jo bli en gjeng :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD    1 254
NeDD

Gratulerer med plass Ulf!

Da blir vi nok noen.. Gleder meg til rittet allerede. Har jo ikke syklet det før så. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Skulle gjerne syklet i Swissvax-drakt, men jeg er nødt til å sykle i klubbdrakta mi. Synd, for Swissvax-drakta er stiligere. Sykkelen min blir uansett ikledd Blau-Weiss, så ser dere en rød sykkel med skikkelig wetlook må dere slå av en prat. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD    1 254
NeDD

Skulle gjerne syklet i Swissvax-drakt, men jeg er nødt til å sykle i klubbdrakta mi. Synd, for Swissvax-drakta er stiligere. Sykkelen min blir uansett ikledd Blau-Weiss, så ser dere en rød sykkel med skikkelig wetlook må dere slå av en prat. :D

Synd med drakta da. Slik blir det for min del også i de lokale rittene. Må stille i klubbdrakt.

Ok, skal sjekke beadingen med drikkeflasken i det jeg sykler forbi deg ^_^ (Spøk)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ulf    0
Ulf

Hehe, egentlig så bøør jo meg og NeDD også stille i klubbdrakta, men driter egentlig i det - MYE kulere med swissvax drakt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Ok, skal sjekke beadingen med drikkeflasken i det jeg sykler forbi deg ^_^ (Spøk)

Jeg svetter som en gris, så du trenger ikke tilsette vann for å sjekke beadingen på ramma. :D (Det med at du tar meg igjen gidder jeg ikke kommentere.) :rolleyes:

Lurer forresten på om jeg skal prøve Nanolotus på brillene. Noen som har testet det? ;)

Endret av obimann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Det må vi få til, kan jo bli en gjeng default_biggrin.png

Jeg er med på festen etterpå hjemme hos Dag default_biggrin.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Ja, man får holde seg til det man kan best.. :lol: Men, du er selvfølgelig mer enn velkommen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Såklart, jeg kommer til å stå langs løypa sammen med Ketil for å kaste tomgodset vårt på dere default_biggrin.png Tenkte jeg skulle ha på Swissvax mankini'n min jeg, for å matche dere andre wink.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Ja, om det går trått ellers så er det da i alle fall et sted vi kommer til å sykle forbi i lynets hastighet (med øynene lukket)... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Hehe, da skal jeg slenge meg på en sykkel og følge deg gjennom hele løpet Dag... Da må du jo fullføre på en dugende tid neste år default_smile.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Hehe, ikke for å skryte, da tror jeg nesten du må komme deg på sykkelen snart Bernhard... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig