sruben

Meguiars Ultimate Wipe

Bestilte 3stk Meguiars Ultimate Wipe forrige uke og ble veldig skuffa når jeg pakka de opp.

Ikke bare var de veldig "flate" men endene var ikke beskyttet slik at busten på to av sidene stod rett ut.

Alle klutene var slik. Har jeg fått "feilvare"? Har lagt ved 2 bilder av klutene.

post-838-1257187675,01_thumb.jpg

post-838-1257187675,97_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skal nok være slik. Disse er av de første generasjonene med MF for bil, og da var sømløse ender løsningen for å slippe riper. De skal ikke rakne likevel.

Disse ble erstattet av Supreme Shine Wipe for noen år siden i Meguiar's konsumentserie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte slike av Norsk Prol i vår til 50,- pr stk, og de funker utmerket. De er myke og riper ikke selv på myk japselakk. Flotte også på sticky lakk fordi de ikke linter i det hele tatt. Ingen grunn til å gråte over disse mf'ene ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kazzper: Ok, men er din erfaring at disse faktisk ikke riper? Syntes de endene så litt skumle ut.

Har endel Supreme Shine og synes de virker tykkere og bedre, lot meg litt lure av Ultimate navnet da det normalt indikerer at det er et av Meguiars topprodukter. Men hvis de egentlig er gamle så forklarer jo det saken.

ØHN: Godt å høre, ville ikke teste de før jeg fant ut om det var noe galt med de. Men riper ikke endene på myk lakk heller altså?

Endret av sruben
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men er din erfaring at disse faktisk ikke riper? Syntes de endene så litt skumle ut.

Har endel Supreme Shine og synes de virker tykkere og bedre, lot meg litt lure av Ultimate navnet da det normalt indikerer at det er et av Meguiars topprodukter. Men hvis de egentlig er gamle så forklarer jo det saken.

ØHN: Godt å høre, ville ikke teste de før jeg fant ut om det var noe galt med de. Men riper ikke endene på myk lakk heller altså?

Funket bra med de endene på X-trailen min i hvertfall, og den er følsom i lakken ;) Jeg skal innom norsk Prol for å kjøpe flere jeg, hvis de ikke er uanstendig mye billigere der du kjøpte da. Hva kostet 3-pk din inkl frakt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funket bra med de endene på X-trailen min i hvertfall, og den er følsom i lakken ;) Jeg skal innom norsk Prol for å kjøpe flere jeg, hvis de ikke er uanstendig mye billigere der du kjøpte da. Hva kostet 3-pk din inkl frakt?

Jeg kjøpte de sammen med noe annet småtteri så frakten ble fordelt på flere ting, men prisen ble endel lavere. Du kan sjekke her. Tunge ting (les: omtrent ALT flytende) er ekstrem dyrt i frakt derfra, men lette ting som mf går greit, regn alikevel med ca like mye i frakt som vareverdi.

Endret av sruben
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, på det øverste bildet stussa jeg litt...trodde du hadde kjøpt en sort skinnfille.... ;) Så etterpå at den var hvit ja..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive