Gå til innhold

audi s4


huse

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen jobb og pen bil, men jeg er enig med Tyggis - pingle:D

Jeg har lakkmåler om du vil låne...

hehe, ja er nok litt for pinglete enda ja... takker for det tilbudet bernhard, får låne den til våren da, så kan du også få lov til å våtslipe panseret mitt, så jeg og tyggern får lært oss det også :) heh... er noe fugledrit som har satt sine spor der...

Endret av huse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Tyggern

Den står utenfor her og nå huse trenger den en skikkelig vask. Så vi kan se dagslysbilder av den( noen ser i virkligheten da)

Var nydelig beading på den sist mandag når det regnet i allefall....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Tyggern

Ta bilder da Tyggis...

vil du se den møkkete? :blink:

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Dette kommer til å bite meg i ræva en dag... men skitt au... (og B, neste gang jeg kjører firbi din bil å den er skitten skal jeg jaggu ta bilde av den også.....)

Bilen ser fortsatt knall ut ,men med litt møkk fra våte høstveier...

IMG_3461.jpg

IMG_3464.jpg

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Husk at jeg kan være litt svimete da Tyggis, så neste gang du er ute i garasjen kan det faktisk hende at jeg klarer å rote bort bilen din default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Husk at jeg kan være litt svimete da Tyggis, så neste gang du er ute i garasjen kan det faktisk hende at jeg klarer å rote bort bilen din default_biggrin.png

Hvis du klarer å rote bort en bil, får jeg kjøre den gamle traveren (940) neste gang, er ikke så farlig om den blir borte.

øyyyyy, slik snik fotografering av møkkete bil.... hehe. trengs en vask igjen nå ja... blir fort møkkete med det været som er nå...

Den stod jo tross alt ikke mer en 25meter unna når jeg ble oppfordret til å ta bilde..

Her i distriktet er ingen trygge: kamera er stort sett med rundt det..... synd jeg ikka hadde det på lørdag. for da skulle alle fått sett møkkete passat også.......

kjenner jeg igjen en bil fra forumet, skal den nok bli knipset med litt skit på...(møkkarazzi)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...