Torby

Tilganger...

Er det mulig å få endret slik at man må være innlogget for å se på profilen til brukere?

Jeg synes det er et fornuftig tiltak mot at f.eks spam-boter får tak i epostadresser og liknende.

"Selv om du ikke er paranoid, så betyr ikke det at det ikke er noen som følger etter deg..." :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig her.

Har i det siste begynt å få dobbelt så mye spam-mail. Trenger ikke være herfra de har fått mailadr. men kansje like greitt å være på den sikre siden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Truls satt på lørdagen "oppi værdarn" og trengte litt cash der og da (var ikke noe igjen i minibanken der oppe etter å ha raida lageret til Ketil sammen med Brynjar) - så han solgte hele adresse-lista her inne til "we-love-spam inc".... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i did NOT !!!! :lol:

men en good ide det der, om ikke Dennis brekker ryggen under omlegging av dekk og at Forza ikke opptar all tid hjemme hos han så fikser han sikkert dette.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fikset nå, nå kan bare registrerte medlemmer se profilen til brukerne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strålende Dennis!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo noe kjipt.. da må jeg tilbake til e-kontakten.net for å hente helgekosen! shitau... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive