markus1

Mothers

Så akkurat på Overhaulin på discovery.Der så jeg de brukte Mothers produkter.Noen som har brukt/hørt om dette produktet?Tenkte at en sånn perfeksjonist som Chip Foose ikke bruker produkter helt tilfeldig.Hadde vært artig og hørt om noen har erfaring med Mothers.Det er jo en jungel der ute med all slags produkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

powerball er bra saker...

Ellers kjenner jeg ikke mye til mothers..

(kan nok være litt "spons/reklame at C. Foose benytter det da, vet bla Am Chopper og Am hotrod selger plasser til reklame i serien, ser ofte dette tydelig når de har jobber hos andre og de nevner firma navnet/merket mange ganger, men det trenger ikke bety at det er noe dårlige saker da..)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sample med FX Synwax som jeg kan sende, hvis mottaker står for porto.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Så akkurat på Overhaulin på discovery.Der så jeg de brukte Mothers produkter.Noen som har brukt/hørt om dette produktet?Tenkte at en sånn perfeksjonist som Chip Foose ikke bruker produkter helt tilfeldig.Hadde vært artig og hørt om noen har erfaring med Mothers.Det er jo en jungel der ute med all slags produkter.

Har både liten og stor powerball, samt metall og chrome polishen. Fungerer nå hvertfall :) Om du for eks har rails på bilen med chrome funker det bra med en liten powerball...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo også sett at de har brukt armor all wipes på interiøret. Gjør de ikke noe bedre, hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik vasker man powerballen! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der var den..he he

bare bruk batteridrill....ha ha

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har sample med FX Synwax som jeg kan sende, hvis mottaker står for porto.

Whoop, kunne godt tenkt meg sample, hvis du fortsatt har.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes Mothers i norge? ellers er deres Mag & Alu polish noe som burde være tilgjengelig her til lands :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mag & Alu Polish har jeg, men syns ikke den er noe særlig mer å skryte av enn Autosol..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive