Gå til innhold
Morrizon

Kan noen shine en Bimmer E39

Recommended Posts

Morrizon

Heisann Folkens!

En av mine kollegaer, som leser DCN i smuug enn så lenge, lurer på om jeg kunne legge ut en sak om noen har tid til å ta hans BMW 520 E39 en runde, fra topp til tå, ytterst til innerst som en skikkelig vinterprep?

Fargen er grå/blå metallica og han bor oppe på Romerrike, men kan levere bilen i det sentrale Østlandsområdet....

Kontakt meg gjerne på PM eller på MSN ([email protected]) om noen av dere er interessert!

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten

Jeg tar gjerne utfordringen på strak arm :) Holder til i Elverum, neeesten et steinkast unna om man svinger armen riktig :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Chris-520e39

Offtopic: Øyvind, holder du til på bilpleiesenteret som ligger rett ved terningmoen? Ved plantasjen og borti der? Blått skilt på taket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie

Kan sikkert ta den jeg. Bor i Lillestrøm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morrizon

Wow, her mangler det ikke på tilbud :)

Takk for tilbudene så langt, har satt han i kontakt videre med et par stk så langt.......

Hvem enn som ender opp med jobben så håper jeg det blir en fet writeup og flotte bilder! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten

Offtopic: Øyvind, holder du til på bilpleiesenteret som ligger rett ved terningmoen? Ved plantasjen og borti der? Blått skilt på taket.

Hehe :lol: Det er MGsenteret det. Veldig ålreite folk! Jeg holder til bittelitt nærmere sentrum igjen, og er konkurrenten til MGsenteret, håper i alle fall jeg klarer å gi de litt konkurranse :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
challenger

Kunne gjerne bistått med bilen utvendig, men interiøret i andres biler rører jeg ikke, særlig ikke kolleger sine. Der går grensa for meg enn så lenge :D

Har forresten en ørliten mistanke om hvilken bil det gjelder ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig