Gå til innhold

Kan noen shine en Bimmer E39


Morrizon

Recommended Posts

Heisann Folkens!

En av mine kollegaer, som leser DCN i smuug enn så lenge, lurer på om jeg kunne legge ut en sak om noen har tid til å ta hans BMW 520 E39 en runde, fra topp til tå, ytterst til innerst som en skikkelig vinterprep?

Fargen er grå/blå metallica og han bor oppe på Romerrike, men kan levere bilen i det sentrale Østlandsområdet....

Kontakt meg gjerne på PM eller på MSN (rnflerva@online) om noen av dere er interessert!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her mangler det ikke på tilbud :)

Takk for tilbudene så langt, har satt han i kontakt videre med et par stk så langt.......

Hvem enn som ender opp med jobben så håper jeg det blir en fet writeup og flotte bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Offtopic: Øyvind, holder du til på bilpleiesenteret som ligger rett ved terningmoen? Ved plantasjen og borti der? Blått skilt på taket.

Hehe :lol: Det er MGsenteret det. Veldig ålreite folk! Jeg holder til bittelitt nærmere sentrum igjen, og er konkurrenten til MGsenteret, håper i alle fall jeg klarer å gi de litt konkurranse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Kunne gjerne bistått med bilen utvendig, men interiøret i andres biler rører jeg ikke, særlig ikke kolleger sine. Der går grensa for meg enn så lenge :D

Har forresten en ørliten mistanke om hvilken bil det gjelder ;)

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...