TotenJeep

Hvordan fjerne klistremerker

God dag godtfolk!

Jeg ny på forumet, men ikke ny i bilshine gamet, men jeg lurer på en ting. Hvoedan fjerner jeg klistremerker fra lakk på en skånsom måte. Den nyanskaffede Jeep´n har forhandler reklame og det skal VEKK!

Takker for gode råd.

Hilsen Kim André

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forsiktig bruk av varmepistol, dra av klistremerkene / folien. Etterpå går du over med noe for å ta limrestene - f.eks. 3M general purpose adhesive cleaner (GPAC). Vær bittelitt forsiktig med gnukking for å ta limrestene - bruk heller litt ekstra mye GPAC.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det vell varmepistol som gjelder ja, for og få løsnet klistremerkene også vil jeg anbefale 3M citrusrens for og fjerne limrester. Den er helt knall på det! Har ikke prøvd GPAC men den er vell i samme klasse den og etter hva jeg har lest ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker også greit med en skikkelig hårføner og oljene fra appelsinskall til å fjerne limrestene ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjerning av lim: Apoteket har Plasterfjerner på liten sprayflaske som jo er laget for å fjerne lim (etter plaster) fra hud, så den tipper jeg er snill imot lakken også. Fjerner limet i en fei i alle fall. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det - jeg fant akkurat en sånn liten flaske på badet her hjemme og husket at den fungerer bra den også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema sin Label-off er ikke så ille den heller. Ikke på nivå med 3M, men helt grei.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3m citrusrens er helt overlegen til oppgaven å fjerne limrester :)

3m GPAC er heller ikke et dårlig valg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M sitrus rens her også mht limrester, den tar 99,9 %, varmepistol/hårføner om merkene sitter veldig, noe får du dratt av i hele lengder uten varme, napper du bare av småplukk så er det varmepistol for å få av mer....

Lykke til, og velkommen hit :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive