Ole Gunnar

Hærverk

Kjente jeg ble enda mer nervøs for egne biler nå :o slikt gir dårlig nattesøvn og høyt temprament!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt.. Hadde hærverk på bilen min for 3 uker siden jeg også, men der rev noen av bakspoilern og etterlot seg riper på begge skjermene og 4 kraftige bulker i luka. Luka er også helt skeiv. De har til og med tatt med seg selve spoilern selv om den er ubrukelig. Dette var 5 gangen min med hærverk. 1. gangen tok noen felgene mine og lot bilen stå på to lecablokker. 2. gangen var det to småunger som pisket bilen min med kvist. 3. gangen var det en som rygget på meg. 4. gangen var det en som kjørte i meg på motorveien og stakk av.

Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så morsomt å ødelegge andres eiendom.

Endret av AndreasLie
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt.. Hadde hærverk på bilen min for 3 uker siden jeg også, men der rev noen av bakspoilern og etterlot seg riper på begge skjermene og 4 kraftige bulker i luka. Luka er også helt skeiv. De har til og med tatt med seg selve spoilern selv om den er ubrukelig. Dette var 5 gangen min med hærverk. 1. gangen tok noen felgene mine og lot bilen stå på to lecablokker. 2. gangen var det to småunger som pisket bilen min med kvist. 3. gangen var det en som rygget på meg. 4. gangen var det en som kjørte i meg på motorveien og stakk av.

Skjønner ikkve hvorfor folk synes det er så morsomt å ødelegge andres eiendom.

Huff, ja du har vært skikkelig uheldig får'n si :(

Disse folkene er f**n ikke riktig skrudd sammen :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

webkamera montert der du står parkert er mitt tips....

så sier du i fra til meg, så stiller jeg opp med nykvessa balltre....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dessverre endel tullinger som går rundt og har det 'morro' med slikt.

Har opplevd dette selv og vet hvor utrolig forbanna man blir. Kan være glad man ikke kommer over disse 'menneskene' når de holder på. Hadde nok vært drapsdømt da <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dessverre endel tullinger som går rundt og har det 'morro' med slikt.

Har opplevd dette selv og vet hvor utrolig forbanna man blir. Kan være glad man ikke kommer over disse 'menneskene' når de holder på. Hadde nok vært drapsdømt da <_<

Man unngår i bli dømt vis man ikke finner noe :rolleyes: neida den var stygg, men er kun en ting som slike folk skjønner og det er viss du står rett ovenfor dem med balltre! de fortjener virkelig deng!! Og jeg føler med deg, mercedesn min ble utsatt for akkurat det samme.... og det var virkelig DYPE riper....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hærværk er no dritt, men det nytter ikke å annmelde til polti.

Jeg hadde innbrudd i gamlebilen, det som ble stjålet var et halvt brød og statoil kortet som han ikke hadde koden til, han vrengte dørlåsen utav dørplata med et skrujern og åpna bilen, det skall sies at det var 5 hele brød i posen, men 4,5 brød lå igjenn på gulvet, han lot heldigvis være å ta minst 20 cd plater og steroen til 30 000.

Så det ble skader for ca 4000 kr for et halvt brød. :(

Når det gjeller BMW`n var det noen rakkerer som om natta smelta stearin over store deler av bilen, Litt kipt siden jeg nettopp hadde stått hele dagen for å gi den en ordentlig shine, samt noen små unger ( ca 3-4 år ) som hadda peppra panseret og taket med singel, det gikk heldig vis ann å polere bort da det var ganske små steiner i den singeln.

Den stearinen var no dritt å få bort uten å ripe opp lakken kan du si.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er glad jeg bor litt skjerma til her oppe i skogen gitt. Har ikke hatt noe problemer med denne typen herverk enda. Har dog fått mange parkeringsbulker og parkeringsriper når jeg har parkert andre steder uten at noen har innrømmet noe som helst :rolleyes:

Hadde jeg vært deg nå hadde jeg vært så sint at jeg ikke hadde fått sove på flere døgn. Men så har jeg et relativt kraftig temperamang da :P Hadde jeg funnet ut hvem som hadde gjort noe sånt med bilen min så skulle de fått angra lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det jammen mange erfaringer å dele ja....

Har bestemt meg for å anmelde dette.

Har også begynt å få noen tips fra nabolaget om en fest på lørdagskvelden og ferdig forcede undommer som ankom forbi der jeg stod parkert. Så får vi se hvordan det går. Greit å få det registrert selv om det er tvilsomt om noen må erstette det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man unngår i bli dømt vis man ikke finner noe :rolleyes: neida den var stygg, men er kun en ting som slike folk skjønner og det er viss du står rett ovenfor dem med balltre! de fortjener virkelig deng!! Og jeg føler med deg, mercedesn min ble utsatt for akkurat det samme.... og det var virkelig DYPE riper....

Det at man ikke skal finne dem er jo en fin fin tanke.... hørte jeg noen nevne svovelsyre? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at man ikke skal finne dem er jo en fin fin tanke.... hørte jeg noen nevne svovelsyre? ;)

Det er blitt brukt før mener jeg å ha lest.... var noen mafia bosser i statene som lagra syre på fat, med triste skjebner i.... Verden er grusom noen ganger.

Endret av danfuruvarp
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer! Det er j****g kjipt å våkne opp til slik hærverk! Hadde jeg sett noen gjort det på min bil...ja da skulle de fått gjennomgått!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelige greier Ole Gunnar. Jeg ble rygget på for litt siden og måtte lakkere opp bakfangeren igjen, 3. gangen iår den ble lakkert:blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive