Tyggern

nanosvamp+SV leather kit? god ide?

Er det noen som har testa SV sitt leather care kit sammen med nano svamp? tenker da selvfølgelig på rense delen av prossesen?

Leather cleaner og børste først for så å tørke over med Nanolotus svamp? Er dette en god ide?

eller bør en styre unna leather cleaneren i sammhold med svampen. altså tørke av leather clean og vente litt før en prøver svampen?

Eller er det godt nok med cleaner og børste?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har testa SV sitt leather care kit sammen med nano svamp? tenker da selvfølgelig på rense delen av prossesen?

Leather cleaner og børste først for så å tørke over med Nanolotus svamp? Er dette en god ide?

eller bør en styre unna leather cleaneren i sammhold med svampen. altså tørke av leather clean og vente litt før en prøver svampen?

Eller er det godt nok med cleaner og børste?

Har ikke prøvd dette, men vil råde deg til å være svært forsiktig med denne svampen på farvet skinn.

- Jeg synes den er tøff mot "uekte" overflater, så en ørliten testspot er ihvertfall pkrevet før du kjører igang.

Selv har jeg fått veldig gode resultater i lyst skinn bare ved å bruke lærbørsta fra swissvax sammen med rengjøringsmiddel for lær

(jeg brukte Chemical Guys leather cleaner, men swissvax lærpleie funker nok sikkert like bra)

ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du får fjernet mer med svamp etter en børsterunde.. Å børste som gjør underverker etter mine erfaringer....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke anbefalt dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lytter til ekspertisen og kjører vanlig runde med SV Leather care kit.. Tror ikke jeg tør og prøve en gang på et skult sted...

Takker for tilbakemeldinger.!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lytter til ekspertisen og kjører vanlig runde med SV Leather care kit.. Tror ikke jeg tør og prøve en gang på et skult sted...

Takker for tilbakemeldinger.!

Jeg har vasket masse farget skinn intrek med Nanosvampen uten problemer, men der er selvfølgelig ingen grunn til at overdrive, gnide løs på samme plass altså. Jeg ser ingen problem med at bruge disse 2 produkterne sammen, men bruk hellere svampen som en flekk fjerner inden SV processen på de plasser hvor der er misfarvninger eller flekker. Da tror jeg du skal få et konge resultat B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive