Steez

Selvvask i Stavanger

61 innlegg i emnet

Hei

Noen som har bra tips om selvvask stasjoner i Stavanger hvor man kan vaske med bøtte ? Har pleid og stå på madlaveien rett over Pizzabakeren men fikk idag beskjed om at slikt utstyr brukte man ikke der av en som sannsynligvis var eieren. Var jo ikke andre folk der så jeg ga f.. og vasket videre men jeg kan til en vis grad forstå han da folk aldri rydder opp svamper og annet drit der. Det henger vel også et skilt der hvor det står noe sånn som at utstyret som er der (kjemikalier og kost) er mer skånsomt mot bilen enn medbragt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke den selvvasken der med pizzabakeren jeg også.

Har enda ikke fått kjeft for å bruke medbrakt utstyr. Det ligger et bilde av den plakaten en eller annen plass her inne.

Men ellers så er det vel selvvasker litt andre plasser også, ved statoilen med travparken, er vel en utover mot tananger også.

Har et lite prosjekt om å ikke gidde å vaske bilen så ofte for tiden jeg. For å teste LSP'ene mine mot de samme påkjenningene de får på kundebiler. ;)

Holdt meg 4 uker nå, men tipper jeg snart går på veggen og gir bilen en skikkelig vask.. :lol:

Edit: fant linken til den plakaten du nevnte. Plakat

Endret av Stein86
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vasket på Statoil på Forus sist jeg var i Stavanger. Det er massevis av utendørs vaskeplasser, og kran slik at man kan fylle opp vann i bøtta.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, der var plakaten ja :lol:

Har brukt selvvasken på vei ut mot tananger noen ganger men det blir litt langt og kjøre bare for en vask når jeg bor på tasta. Er vel første gangen jeg har fått "kjeft" der også så det er mulig jeg bare fortsetter og vaske der om det ikke er noen bedre steder og stå. Kommer nok til og kjøpe egen høytrykkspyler til våren.

Stein86 ; hvilke kundebiler er det snakk om ? Har en A3 som kunne trengt en liten omgang med maskin for og fjerne litt swirls og noen småriper her og der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker også den vasken med pizzabakeren av og til. :) Aldri hatt noen problemer. Har vært noen ganger da både meg og Stein har vasket der samtidig, men aldri noen som har gitt noe beskjed. Jeg hadde bare fortsatt å vaske der hadde jeg vært deg. Hehe.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne igjen. Finnes det noen gode vaskehaller i Stavanger/Sandnes området? Det er litt for kaldt til å stå ute og vaske nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle jeg også likt å vite, hadde vært deilig med innendørs vaskehall nå. Steinkaldt ute nå for tiden.. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pingler default_tongue.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle jeg også likt å vite, hadde vært deilig med innendørs vaskehall nå. Steinkaldt ute nå for tiden.. 

En temperert vaskehall med varmtvann tilgjengelig hadde vært luksus! :D

Nabon forresten stein86? Den finnes ikke så mange strøkne blå lupos rundt om :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok stemme at vi er naboer ja, tror ikke det er så veldig mange andre lupoer her i granneskleiva...   ;)

Var det du som var innom og spurte om polering i sommer eller er det flere av naboene mine som er her inne?  :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok ikke meg nei, men kjekt å vite at det er like gale folk som en selv i nabolaget :lol:

Ang. vaskehall. Jeg sendte en forespørsel til både shell og Statoil. Noen andre som jeg gjerne burde sende til ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det du som var innom og spurte om polering i sommer eller er det flere av naboene mine som er her inne?  :lol:

det var nok meg det stein :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er gode, da begynner jeg å få oversikt over naboene her. 

Da er vi faktisk 4 dcn-medlemmer innen en radius på 50 meter..  :lol:

Greit å vite sånn at jeg slipper sinte naboer etter at å ha laget skøytebane i hele gaten når jeg skal vaske bilen..  :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke YX på løkkevegen selvvaskeanlegg nede i underetasjen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har to gode selvvaskehaller på Shell/7-eleven Sandnes (vågsgt). Det har aldri blitt et problem at vaskere tar med eget utstyr, men regner med de fleste bruker sunn fornuft samme hvilken stasjon som blir brukt :) Varmt vann har vi også!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes en bra vaskehall på Bryne der en kan lukke ned porten og bare kose seg :) Bøtter må du bringe med selv, da de ikke har vasker med varmtvann.

Ellers kan jeg anbefale Shellen på Voll, i svingen rett før/etter Dekk1. Skikkelig skum, og du får 8 min HØYtrykk for 30 kr.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes en bra vaskehall på Bryne der en kan lukke ned porten og bare kose seg :) Bøtter må du bringe med selv, da de ikke har vasker med varmtvann.

Ellers kan jeg anbefale Shellen på Voll, i svingen rett før/etter Dekk1. Skikkelig skum, og du får 8 min HØYtrykk for 30 kr.

Er ikke lenge siden jeg fikk varmt vann der. Fikk fylle to bøtter med vann i butikken :) (regner med det er Essoen på Bryne du tenker på)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke YX på løkkevegen selvvaskeanlegg nede i underetasjen?

Jeg var å prøvde denne i dag. Regnet med at jeg kom til å stå aleine der i dag. Sikkert ikke så mange som tenker på å vaske bilen i det været som er her nå :)

Pluss:

- God plass

- Trykkluft (Greit å få tørket skikkelig nå på vinteren)

- Greit trykk i HT

Minus:

- Ikke skum

- Må kjøpe en verdikode til 60,-/9min

Likte ikke løsningen med verdikode istedet for å kunne legge på mynter. Måtte kjøpe to for å ikke gå tom, da blir det fort dyrt. Det mest positive var at du kan stå på siden der å tørke bilen. Jeg stod vel der en god time.

Hadde det ikke vært for verdikode løsningen så hadde denne plassen vært kurant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lenge siden jeg fikk varmt vann der. Fikk fylle to bøtter med vann i butikken :) (regner med det er Essoen på Bryne du tenker på)

Mener shellen på Rosseland, eller er det Esso? haha... Iallefall.. den på Rosseland :D

Endret av Ulf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener shellen på Rosseland, eller er det Esso? haha... Iallefall.. den på Rosseland :D

På rosseland er det ESSO

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive