kjetild

Toppliste

Hei folkens

tenkte på følgende, i og med at jeg er relativt ny her, og det sikkert er MANGE som er innom her og leser seg opp før de tar turen på nett, eller i bilpleiehylla på butikken før de fulle av iver og innsats går ut i garasjen og gyver løs på ymse tilgjengelige biler:

Det hadde vært kjekt å hatt en TOPPLISTE på de produkter som dere ekspertene her inne mener er best. Da tenker jeg ikke at SW Devine skal havne som lsp, men at det blir lagt ut produkter som hvermansen kan fremskaffe og nyttegjøre seg av.

Tanken må være fra avfetting, innom clay og felgrens, via glass/ruter og interiør, og til evt lakkrenser, polishes og voks/sealere, samt tire shines.

Mulig det ligger en slik trå her, men jeg har ikke sett den.

Jaggu ikke umulig at jeg snapper opp noen kjøpetips selv også.

kjetil.

PS, ketil, når hører jeg fra deg ang jomfrubestillingen min:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens

tenkte på følgende, i og med at jeg er relativt ny her, og det sikkert er MANGE som er innom her og leser seg opp før de tar turen på nett, eller i bilpleiehylla på butikken før de fulle av iver og innsats går ut i garasjen og gyver løs på ymse tilgjengelige biler:

Det hadde vært kjekt å hatt en TOPPLISTE på de produkter som dere ekspertene her inne mener er best. Da tenker jeg ikke at SW Devine skal havne som lsp, men at det blir lagt ut produkter som hvermansen kan fremskaffe og nyttegjøre seg av.

Tanken må være fra avfetting, innom clay og felgrens, via glass/ruter og interiør, og til evt lakkrenser, polishes og voks/sealere, samt tire shines.

Mulig det ligger en slik trå her, men jeg har ikke sett den.

Jaggu ikke umulig at jeg snapper opp noen kjøpetips selv også.

kjetil.

PS, ketil, når hører jeg fra deg ang jomfrubestillingen min:)

Vist du ser inne på produktguiden. den kan brukes som Toppliste. Der er det lagt inn kommentarer va di syns om produktene.

Endret av Amzoch
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker på at noen her skal sette opp topplister, er jeg nok redd for at du vil ende opp med like mange forskjellige lister som det finnes brukere ;)

Er nok bedre å se på produktguiden som Amzoch skriver. Eventuelt stille spørsmål om enkelte produkter du vurderer å prøve.

En ting du kommer til å legge merke til, er at de aller fleste her inne er like mye gadgetfreaks som detailere. De fleste har nok langt flere produkter enn de trenger, men det er jo en del av morroa det da :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke produkter du liker best finner ut ut selv etter hvert. Hvis alle hadde hatt de samme "topp produktene" så hadde det ikke vært mange produkter på markedet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Topplisten" må vell være her.

Dette er brukernes tilbakemeldinger på produkter.

Så er det opp til leserne selv og gå inn på de enkelte kategoriene og se hva folk syns. :)

Edit: Kanskje dette er noe moderatorene bør tenke på.. Bør denne produktlisten vises bedre? Evt. linkes letter til for en "fersking" som er på produktjakt..

Dette bør vurderes sterkt mener jeg. :)

Fant ut noe selv nå faktisk.. B) Easy, men ikke om jeg ikke visste om produktoversikten som ligger der...

Endret av NeDD
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produktguiden er kjekk, men den er veldig mangelfull sammenlignet med hvor mange produkter folk her inne faktisk har testet syns jeg. Virker som veldig få faktisk legger inn karakter på produktene der, for spør du i forumet får du som regel langt flere tilbakemeldinger enn hva som ligger i produktguiden. Dessuten mangler det endel "vanlige" ting der, et eks: Meguiars Supreme Shine Microfiber towell. Ikke at dette er det beste, men de er vel i samlinga til ganske mange vil jeg tro.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jo til at noen frivillig går inn og skriver en omtale om produktet de eier, det er vel noe de fleste inkl meg selv kan bli flinkere til.

Når det gjelder megs "supreme shine" synes jeg faktisk dette er av de beste på marketed. Jeg har nå rundt 100 mf av mange forskjellige typer, men det er fortsatt disse som aldri riper når alle de andre gjør det og kan vaskes utallige ganger uten å bli slitt. Sorry for OT :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal en velge

er tråden, er no lenge siden denne var så sikkert ikke dum for flere å sette opp liste, problemet med hva en liker her er at det endrer seg fort og ofte her for mange, det som er knall den ene uka, er underlegen noe annet den neste uka, det er såpass mye der ute, at personlig så må jeg sette opp "favoritter" på ukesbasis :lol: men, men moro er det uansett.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive