danfuruvarp

danfuruvarp sin Saab 9-5 estate 2004.

Ja da har jeg endelig klart å rote meg til å få lagt opp en showcase. nå som jeg endelig har fått en egen bil igjen. Bilen er som nevnt en 2004 model Saab 9-5 Estate 2.0t med automat, dette er vector utgaven. Kjøpte bilen i begynnelsen av september av en i oslo. og der er første problem allerede og det er at oslo folk kan virelig ikke kjøre bil. jeg var å så på 3! like biler som dette alle i oslo, og det ser helt jævlig ut, med bulker, riper og steinsprut over hele. inkludert denne, sjekk bildet av panseret lenger ned... men denne var den som teknisk var den beste og også utseende messig den beste av de jeg så på. den hadde en service nå i juli til den nette som av 19223 kroner... Men uannsett bilen kommer til å få et mye mer behagelig liv her i Halden nå...

Som noen vil legge merke til er det 16" felger på bilen, bilen var levert ny med 17" men første eier likte ikke disse og byttet de i de 16" som står på nå :unsure: ... ønske er jo seff 17" felger igjen, men første prioritet er lakkering av panser, skjermer og støtfanger... Jeg er kun lærling/student, er snart ferdig med lærling tiden som elektrikker, men har bestemt meg for å studere etter dette. så økonomien er noe slunken.

Bilder kommer nå, som jeg har vasket og polert bilen med duragloss...kjempeprodukter.

post-648-1254689517,95_thumb.jpg

her er bilen rett etter vake og clay...

post-648-1254689556,87_thumb.jpg

Her er bilen ferdig polert med duragloss 101 og 111

post-648-1254689590,09_thumb.jpg

Her er jo skrekk bildet... slik ser generelt hele panseret ut og skjermer og støtfanger... jeg kaller bildet månelandskap....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med svenske! Får håpe du blir mer fornøyd med denne enn W210'n. Den ruster mindre i hvert fall ;) Studere ferdig, og kjøpe W212 neste gang? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steinsprut er så kjedelig... og ja, mange Oslo biler er ikke like pene, men det er nok ikke unikt for Oslo :lol:

Kjøpesenterbulker er det over hele fjøla.... å bo i feks Oslo uten garasje ol må jo være et mareritt for de som virkelig liker å holde bilen i strekk... tror ikke jeg hadde sovet så godt om bilen min stod ute på gata hver natt der inne :mellow:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med bil! :)

Steinsprut er så kjedelig... og ja, mange Oslo biler er ikke like pene, men det er nok ikke unikt for Oslo :lol:

Kjøpesenterbulker er det over hele fjøla.... å bo i feks Oslo uten garasje ol må jo være et mareritt for de som virkelig liker å holde bilen i strekk... tror ikke jeg hadde sovet så godt om bilen min stod ute på gata hver natt der inne :mellow:

Prøver å sove mens bilen står ute på gata.. Også hører du snøplogen komme nærmere og nærmere :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja. Duragloss kombo er ikke dumt...

Så nå får jeg se etter denne når jeg er rundtomkring i Halden.. inspisere litt... hehe ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja. Duragloss kombo er ikke dumt...

Så nå får jeg se etter denne når jeg er rundtomkring i Halden.. inspisere litt... hehe ;)

HE HE HE du kan teknisk sett gå ut av inggangs døra di og se rett over på bilen min....

Gratulerer med svenske! Får håpe du blir mer fornøyd med denne enn W210'n. Den ruster mindre i hvert fall ;) Studere ferdig, og kjøpe W212 neste gang? :)

He he he forhåpentlig vis ruster den ikke så ille, jeg ble LOVA at bilen skulle være galvanisert, og hittil ser det ikke så ille ut, er ikke tegn til bobler, selv om enkelte steinsprut er gjennom lakk og grunning, er det kun litt brunt og ferdig med det. og der bruker jeg lakk pensel selv om resultatet er så som så men det skal jo uannsett lakkeres... Om det blir 212 er jeg litt usikker på har ikke sett den innvendig og 211 ga meg flash back til hyundai sonata.... men liker designet veldig til 212. Tiden vil vise... jeg sitter her nå og vurderer om 210 eller saaben er best å kjøre... saaben har de desidert beste setene,men fjæringen er noe hard... men den har LITT bedre drag i motoren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi..... Men ser ingen saab jeg....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi..... Men ser ingen saab jeg....

ligger bak trærne... er det hvite huset rett ovenfor huset ditt, de rekkehusene er i mellom... nummeret er 11A

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, blir nysgjerrig nå... Se ikke bedre ut enn at jeg må rusle en tur å litte etter grå saab og hvitt hus... hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he du trenger ikke å gå mer enn maks 40 meter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint dette da :)

Veldig fin farge også!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint dette da :)

Veldig fin farge også!

Tusen takk, og takk for utrolig service :lol: de duragloss produktene var bare helt råe... fargen heter faktisk Steel grey metallic.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er også grøftelys foran montert, bilde kommer senere...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive