Hakon

Matt lakk

Huff og uff......personlig har jeg ingenting til overs for matte farger på bil ihvertfall...ser helt jævlig ut..... <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo bare deprimerende å pusse på biler som er slik da de aldri blir skikkelig blanke! Takke seg til vanlig klarlakk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er merkelig hvordan vi påvirkes av trendene. I dag syns jeg faktisk hvitt er en farge som gjør seg på mange biler. For et par år siden var det den siste fargen jeg ville hatt.

Selv om vi som tilhører trossamfunnet her inne og tilber blanke biler, kan det hende at vi lar oss påvirke i retning av denne trenden. Men det tar nok litt tid. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde fargen vært hakket mørkere, så tror jeg meningen min hadde vært annerledes. Men sånn som den var nå likte jeg det ikke noe særlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjør man når den matte bilen blir ripete? Lar det være slik, og lever med det?

Matt svart Chevy Suburban er tøft, men den BMW'n var ikke all verden. Eneste positive er at det er fotovennlig. Det får frem kurver og former i karosseriet bedre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen biler kler mattlakk, andre ikke. En ting jeg har lurt på. Hvordan og hva skjer når man polerer mattlakk? Ser egentlig for meg at det blir utrolig stygt med noen blanke flekker her og der :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man polerer ikke matt lakk, men bruker en form for rens, feks. MG step 1, eller CG vertua bond for så å legge voks. Blir flott silkematt finish, på rette bilen kan det være griselekkert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man polerer ikke matt lakk, men bruker en form for rens, feks. MG step 1, eller CG vertua bond for så å legge voks. Blir flott silkematt finish, på rette bilen kan det være griselekkert.

For meg så den bmw'en litt "tegna" eller "animert" ut fordi lakken er matt... Tror ikke matt farge er noe jeg kommer til å velge på neste bil for å si det slik. (er litt skap gangster) og liker blanke ting... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg så den bmw'en litt "tegna" eller "animert" ut fordi lakken er matt... Tror ikke matt farge er noe jeg kommer til å velge på neste bil for å si det slik. (er litt skap gangster) og liker blanke ting... :)

Its all about the bling? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Its all about the bling? :P

Til en viss grad B) grensa er overskredet ved 20 toms krom felger. det er bare harry....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive