challenger

Jobb i Harstad

Surfa tilfeldig innom denne sida og tillater å poste stilling-ledig tekst om noen fra forumet skulle ha interesse av det.

Presiserer at jeg har ingen kjennskap til firmaet og ønsker eventuelle søkere lykke til. Mer info finnes i linken http://www.kalles-bilpleie.no/index.html

Stilling ledig hos oss som Bilpleier:

I en hverdag hvor arbeidsmengden til stadighet øker er det behov for å tilknytte seg en person som er villig til å møte når behovet melder seg.

Vi har i dag en rekke ansatte som ufører Bilpleie og klargjøring av nye og brukte biler men ser behovet for flere folk.

Kanskje er det deg vi ser etter?

Dersom du er pålitelig og helst også en smule opptatt av bil så vil vi gjerne ha en prat med deg.

Jobben vil i hovedsak bestå av vask, polering og innvendig rengjøring av biler som kommer til oss før de skal selges som ny eller brukt hos byens forhandlere og/eller privatpersoner.

Noen stikkord som du kan vurdere for å se om det er deg vi leter etter:

¤ Ryddig

¤ Pliktoppfyllende

¤ Ryddig økonomi

¤ Over 18 år med sertifikat for personbil

Den som etter vurdering blir tilsatt i stillingen vil kunne vurderes for fast ansettelse når/dersom det viser seg at du er et tilskudd for bedriften som gir begge parter en verdi.

Ring "Kalle" på telefon 77 06 30 43 eller mobil 90 54 30 43 for mer informasjon eller en avtale for å ta en prat om jobben...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, droppe ut av lærlingetiden, flytte til Harstad, og starte som bilpleier. Er det en god ide da syns dere? :rolleyes::lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, droppe ut av lærlingetiden, flytte til Harstad, og starte som bilpleier. Er det en god ide da syns dere? :rolleyes::lol:

Nei. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhodet ikke! Utfra Kalles websider og annonseteksten fikk jeg det inntrykket at det var snakk om sporadiske jobber og ingen fulltidsstilling?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kalle Mathisen husker jeg godt.. Veldig trivelig kar. Han prøvde å selge meg en BMW 325 cab når jeg var ung. Han hadde tectyl-sjappe rett ved siden av faren min sin butikk. Kanskje jeg skulle starte i ny jobb:-) hehe... Kalles Bilpleie reklamerer i alle fall mye på radioen i Nord-norge. Viste ikke det var han før jeg gikk inn på hjemmesiden deres nå..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive