Ad|oS

Pusselokaler i Kristiansand

Har begynt å fått meg en del oppdrag nå, og da hadde det vært greit å hatt et sted å stå i nærheten av der jeg studerer. Har lokaler tilgjengelig i Mandal, men er litt langt å kjøre 4,5mil hver vei fra Kristiansand for å jobbe. Fungerer jo på et vis når jeg tar biler fra det området, men det går mye bensin og tid når man jobber over flere dager

Er det noen detailere i Kristiansand som er inne på forumet her i det hele tatt, og hvordan er eventuelt interessen om å leie et lokale der man kan stå å jobbe?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynt å fått meg en del oppdrag nå, og da hadde det vært greit å hatt et sted å stå i nærheten av der jeg studerer. Har lokaler tilgjengelig i Mandal, men er litt langt å kjøre 4,5mil hver vei fra Kristiansand for å jobbe. Fungerer jo på et vis når jeg tar biler fra det området, men det går mye bensin og tid når man jobber over flere dager

Er det noen detailere i Kristiansand som er inne på forumet her i det hele tatt, og hvordan er eventuelt interessen om å leie et lokale der man kan stå å jobbe?

Tror ikke det er allverdens med folk herfra på forumet! Er vel kun meg!? Jeg har desverre ikke noe lokaler du kan stå i, da jeg holder på med garasjen, og kommer nok til å gjøre det en stund framover. Som du skriver, så er det for langt å kjøre fram og tilbake til Mandal hver gang! Men hvis jeg hører noe, så skal jeg naturligvis gi beskjed!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd. Nesten rart at det ikke er flere her inne som er fra Kristiansand eller området rundet her!?

Har funnet et potensielt sted på 18kvm til 700kr/mnd på finn.no, men de som eier stedet må nesten godkjenne at det skal kunne brukes til bilpleie. De har lagt ut stedet som en garasje for sted man kan vinterlagre bil, evnt møbler... Høytrykksspyler og poleringsmaskin lager jo litt bråk (selv om det er en Flex) hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg