Ad|oS

Pusselokaler i Kristiansand

Har begynt å fått meg en del oppdrag nå, og da hadde det vært greit å hatt et sted å stå i nærheten av der jeg studerer. Har lokaler tilgjengelig i Mandal, men er litt langt å kjøre 4,5mil hver vei fra Kristiansand for å jobbe. Fungerer jo på et vis når jeg tar biler fra det området, men det går mye bensin og tid når man jobber over flere dager

Er det noen detailere i Kristiansand som er inne på forumet her i det hele tatt, og hvordan er eventuelt interessen om å leie et lokale der man kan stå å jobbe?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynt å fått meg en del oppdrag nå, og da hadde det vært greit å hatt et sted å stå i nærheten av der jeg studerer. Har lokaler tilgjengelig i Mandal, men er litt langt å kjøre 4,5mil hver vei fra Kristiansand for å jobbe. Fungerer jo på et vis når jeg tar biler fra det området, men det går mye bensin og tid når man jobber over flere dager

Er det noen detailere i Kristiansand som er inne på forumet her i det hele tatt, og hvordan er eventuelt interessen om å leie et lokale der man kan stå å jobbe?

Tror ikke det er allverdens med folk herfra på forumet! Er vel kun meg!? Jeg har desverre ikke noe lokaler du kan stå i, da jeg holder på med garasjen, og kommer nok til å gjøre det en stund framover. Som du skriver, så er det for langt å kjøre fram og tilbake til Mandal hver gang! Men hvis jeg hører noe, så skal jeg naturligvis gi beskjed!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd. Nesten rart at det ikke er flere her inne som er fra Kristiansand eller området rundet her!?

Har funnet et potensielt sted på 18kvm til 700kr/mnd på finn.no, men de som eier stedet må nesten godkjenne at det skal kunne brukes til bilpleie. De har lagt ut stedet som en garasje for sted man kan vinterlagre bil, evnt møbler... Høytrykksspyler og poleringsmaskin lager jo litt bråk (selv om det er en Flex) hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso på Høvåg har en tom hall, men om de leier ut er jeg ikke sikker på.

Du kan jo ringe og høre, de trenger sikkert litt kroner ekstra nå som de ikke har E18 ved døra lenger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips, men er nesten redd for at det fort blir litt dyrt om jeg skal leie noe sånn. Jeg har ikke sååå mye inntekt heller med denne poleringsjobbinga ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive