Mighty

Et kjapt spørsmål

Jeg bestillte for noen dager siden endel 3M polish og pads fra et firma. I mailen jeg fikk med pris-tilbud på div jeg skulle ha sto det følgende: "NOEN PRISER ER FOR PAR (STORE PADS) OG ELLERS ER PRISEN PR STK." (jeg bestillte store og små pads tilhørende 3M serien).

Var det da riktig av meg å anta at store pads kom i par? For når jeg henta pakken i dag var det kun den blå 3M paden som det kom 2 stk av, alle de andre var det bare 1 av.

Bare spør for å sjekke om det bare er jeg som kan ha missforstått eller om jeg har fått litt mindre enn jeg skulle hatt her. Liker ikke å være vanskelig kunde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjøpte 3M-sakene lå de store padene 2 og 2 i hver eske. Forhandleren solgte kun parvis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg fikk inntrykk av både over telefon og mail, men det kom altså likevel kun 1 av hver unntatt den blå "ultra fin" paden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjøpte 3M-sakene lå de store padene 2 og 2 i hver eske. Forhandleren solgte kun parvis.

Jeg har også fått kjøpe 3M pads løst (1stk), men som du sier ligger det normalt 2 i en eske.

Jeg har handla både lokalt og hos Kazzper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok bare rett og slett et resultat av at 3M selv priser litt i hytt og gevær stk/pk.

Jeg har tatt konsekvensen av dette og priser kun med stk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var nok riktig antall jeg fikk for prisen. Var nok bare selgeren som ikke helt visst hva det var 1 av og hva det var 2 av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den teksten kjente jeg igjen fra min mail også, jeg har ikke fått pakka enda. Jeg forstod det også slik at alle de store kom i par...

Blir spennende å se hva jeg får da.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De store (150mm) er pakket i par, mens de små kommer i pakker á 4stk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart de kun ville selge blå 150mm i eske med 2 stk, mens alle de andre kom 1 og 1 :huh: Enda mer rart at de sier at de store kommer i 2 pack til alle som bestiller selv om det er kun de blå som blir sendt i 2pack. Kan ikke være de samme som mottar bestillinger og pakker.

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send de en mail om det, sikkert noen som har tatt av eskene uten at de som pakker vet det :)

ville jo tror det var for 2 og 2 da i store, i allefall om du fikk 2 blå og en hver av gul/grønn....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men når jeg sjekker prisene så er prisen for blå ca dobbelt av de 2 andre, så det tyder jo på at det er en 2pack. Bare rart de selger blå som 2pack og de andre som 1 hvis alle kommer 2 pack fra 3M. Må jo bestille 1 av blå og 2 av gul og grønn hvis man skal ha 2 av hver. Synd de ikke greier å opplyse om dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men når jeg sjekker prisene så er prisen for blå ca dobbelt av de 2 andre, så det tyder jo på at det er en 2pack. Bare rart de selger blå som 2pack og de andre som 1 hvis alle kommer 2 pack fra 3M. Må jo bestille 1 av blå og 2 av gul og grønn hvis man skal ha 2 av hver. Synd de ikke greier å opplyse om dette.

I eskene ligger de store (150mm) som 2 pakk, i alle fall der jeg har handla i butikk, de små har som regel ligget løst eller mått bestilles.

Og det er litt prisforskjell på de forskjellige padsa, men det vet du nokk. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive