Gå til innhold

Black wow på motordeksler


AudiRS2

Recommended Posts

SV Pneu må jo være ålreit på silikon slanger. På plastslanger kan jo CG Bare Bones være toppers.

Begge gjør nok jobbene uansett, men hvordan slutt-finishen blir er vel noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns AG Vinyl & Rubber Care er genial i motorrom. Sparer endel tid når en bare kan spraye og tørke over lett med en klut. 

Har brukt CG new look trim gel i motorrom, men syns det tar litt for lang tid og litt for knotete i forhold til AG vinyl så gidder nesten aldri å bruke CG'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
General Lee

Men hvor havner Black WoW i forhold? Og Black WoW i forhold til "vanlige" plastfornyere

Lite eller ingenting slår PolyTrol på holdbarhet uavhengig av plasttype og struktur, og hvor på bilen.

'Vanlige' plastfornyeres holdbarhet varierer veldig alt etter hvor på bilen, hvilken plasttype og struktur, så hva som funker best og hvilke du liker best må du nesten prøve.

Men Black WoW er av de bedre fornyere du får.

Jeg liker Opti-Bond veldig bra, gir en sykt glatt overflate.

Om du blander den 1:1 med vann og påfører den med airbrush el.l. er den enkel å jobbe med, visst ikke kan den være noe 'seig'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Hyper Dressing 1:4 under panseret. Vasker først med Prickbort og deretter Hyper Wash i foamcannon, spyler av og starter motoren. Lar denne gå i ca 10 min. Tørker raskt over med mf sprayer på Hyper Dressing og lukker panseret igjen lar motoren gå ytterligere 5-10 minutter og tørker/buffer deretter raskt av med mf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...