Han5y

Han5y sine produkter

83 innlegg i emnet

Her er mine produkter, mye godt og blandet her :)

_MG_9983.jpg

_MG_9982.jpg

Neida, bare tuller :lol:

Det er fortiden ;)

Her er det som er reelt!

_MG_9978.jpg

_MG_9980.jpg

Meguiars:

_MG_9987.jpg

Autoglym:

_MG_9988.jpg

Tørke, vaske, tøy, meskere, og pads-avdelingen

_MG_9989.jpg

Komplett!

_MG_9991.jpg

Dette er hele månedens innkjøp, huff.....visaen brenner :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det en liten pakke fra Blankbil i posten :)

DSC01060.jpg

Poorboys SS&S, Blackwow, 3 pack med clay, 4 stk grønne, og 4 stk hvite cyclopads :)

I tillegg ble alle produktene flyttet fra en kald bod til soveromshyllen min

DSC01063.jpg

DSC01064.jpg

Alt står systematisk, fra venstre; Sjampo, lakkrens, polish, voks/sealer, og diverse dilldall på de 2 siste.

DSC01065.jpg

Litt forskjellig utstyr, padder, 3m tape, alt for mange påføringpads, påføringssvamp, mitt, og litt godsaker :)

Siden det er en bil som skal taes i morgen, så måtte MF`ene vaskes, så de henger pent og pyntelig på dusjen

DSC01066.jpg

Snart kommer MEG #83, PB Nattys blue, og litt microfiber i posten. Hva er vel ikke bedre enn at husverten gir meg fri tilatelse til oppvarmet garasje med all mulig verktøy når det måtte passe meg? :D LA VINTEREN KOMME! :D

DSC01045.jpg

Men for at jeg fikk lov til det, så måtte jeg gjøre dette:

DSC01043.jpg

Var verdt slitet, for å si det slik! :) Syns Alfaen passer godt inni der, jeg :lol:

DSC01054.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint der ;)

Steget fra "sjampoen" til Autoglym til Poorboys sin er vel den største opplevelsen man kan få.. Markedets kansje dårligste til kansje den beste? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye go'produkter her! :) Missunner deg oppvarmet garasje. Heldiggris :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poorboys såpen er konge ja! Det er iallefall min favoritt når det gjelder vask, med unntak av SV Carbath når jeg har lagt på SV voks

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte autoglym shampoen en gang, helt ok lukt, men lite glid og skum :P Banner kanskje i kirken, men brukte heller Turtlewax sine extreme nanotech eller noe sånt sin sjampo, bedre lukt, mer skum, og bedre glid. Slett ikke en dårlig såpe, så blir morsomt å prøve SS&S`en :)

Ellers,så blir det morsomt å teste Blackwow, når man har brukt både AG bumper care, Meg sin trim detailer, og biltema sin blackwax :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, var jammen meg så uheldig at jeg havnet inn på Dekkmann Tromsø, IGJEN. Der de fremdeles hadde noen få MEG produkter igjen på 50%. Med ny lønn på konto,så kunne jeg rett og slett ikke dy meg.

Ble 2 stk QD (kjekk når man har kjøpt 3 pack med clay), 1 liquid wax, og en stk med Body Scrub. Dette kom totalt på 260,-. HERLIG :D

503758.jpeg

I tillegg ble også noen Sonaxpads fra CO kjøpt. Bedre å ha for mange, enn for få pads :)

Også kom det en hentelapp i posten i dag, usikker på hva det er, men denne er iallefall for stor for postkassen. Får se om man skal orke å dra ned å hente denne..hmmm... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit når det er så billig, men må likevel komme med en liten anbefaling. Kjøp Optimum No Rinse (kjent som ONR på forumet) som claylube. Koster 170kr for 0,95 liter, men gir deg 58,6 liter utblandet claylube (jeg blander som regel en del sterkere enn det de anbefaler for å få ekstra god glid, men likevel...) Ekstremt rimelig i bruk i forhold til det aller meste annet, hvertfall MG Quick Detailer. Selv når det er på tilbud hehe

Kan for eksempel kjøpes på Scandicshine:

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=16

Fin samling forresten. Du får gi en liten tilbakemelding om hvordan Black WOW er :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt kjøpe bilt-hamber clay og bruke 0kr på lube (vann) ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, greit, finnes billigere og bedre løsninger, men QDen til Meg kan brukes til så mangt uansett, så er alltids kjekt å ha :)

Kommer en liten test på blackwow i dag,tror jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH MY GAAAD, they keep commin! Æ HAR NO VEL IKKJE ABBONERT PÅ NÅKKA BILPLEIEPRODUKTA....

DSC01079.jpg

DSC01081.jpg

Polish1.jpg

DSC01076.jpg

6 gode og billige MF`er, Meg 83, og Nattys blue. Gleder meg til å teste denne comboen! :D

Snart kommer vel også 6 store mf`er (50x70cm), billigmitt for felg, hjulbrønner osv, Collinite 915, 476 og 845, Meg plastX, Poorboys polish, og Poorboys SSR2.... :(:lol:

Og blackwowen var god den, testet den på en Saab 93 med MYE plast. Ga fin svartfarge, lett å påføre, ga ikke skjolder, og god lukt :)

Endret av Han5y
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det har kommet litt flere pakker..fikk Dollinite 915, 476 og 845 i posten, litt kalde etter å ha vært i postkassen min litt for lenge, men ser ut som disse overlever fint nå :)

I tillegg hadde jeg bestilt 6 store, gode, og billige MF`er, men fikk 9, knallservice hos en ebayselger.

Fikk også billigmitten, og den ble jeg overasket av, kvalitetsmessig på lik linje med Scandic Shine sin, men denne hadde en type microfiber på andre siden,samt at denne var vanntett. Perfekt høst og vintermitt da det ikke er varmt i været i Tromsø på den tiden :)

Så kommer det sikkert et par nye pakker om ikke så alt for lenge.

Svarte,jeg får jo ikke brukt produktene da leietakeren har ryddet i garasjen i en hel uke nå. Må nesten jage han til å få gjort det. JEG VIL PRØVE PRODUKTER! :lol:

Endret av Han5y
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes det kommer flere fluffy greier i stallen snart! Hører rykter om noe roterende greier til oss begge, plusspluss.... :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes det kommer flere fluffy greier i stallen snart! Hører rykter om noe roterende greier til oss begge, plusspluss.... :o

Ja! Det stemmer :)

I det siste så har jeg fått inn Poorboys polish, SSR2, SSR3, Black hole glaze, og nattys blue. SSR3 kjente rågrov ut, så blir morro å teste den for å fjerne swirls, samt fortsette med ssr2, polishen, og nattysen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stund siden siste oppdatering, ikke så veldig mye spennende egentlig. Følte jeg skulle teste Poorboys sin serie med div. produkter. Ikke fått testet de helt ut, så vet ikke hvordan de er. Eneste testet SSR3 mot Autoglym 03B og Black Hole glaze, men ga hverken forskjell på swirls, eller blankhet, ikke veldig imponerende.

Poorboys.jpg

Et par Collinitevokser ble kjøpt på ebay, også måtte jeg kjøpe PlastX kun for å teste.

Collinite 915 er iallefall helt herlig, ikke testet de andre dog.

Collinite.jpg

Meguiarsplastx.jpg

Og totalsamlingen blir heller ikke mindre med tiden, men det blir tallet på kontoen.... :(

samlet.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, da kom Flex`en roterende inn i huset til oss begge. (HEHE).

Bilder av 2 glade nye flex-eiere. Bort med CO DA og biltema DA! :)

IMG_9782.jpg

IMG_0337.jpg

IMG_0339.jpg

IMG_0341.jpg

Blir morsomt å teste noe annet enn billigmaskiner med billigprodukter..nå trenger vi bare et godt objekt :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der var gromme maskiner og flere gode produkter på plass, ja. Gratulerer med skikkelig utstyr! Nå blir det nok mange blanke biler fremover! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja, blir artig å teste Flex`n kontra billigmaskinene. Nå har autoglym mistet plassen i hyllen, og blitt erstattet med CG og Scholl. Bare synd jeg har totalt 5 hyller med bilpleie, ergo, for mye... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten rydding i samlingen måtte til, Autoglym ble flyttet ut av gromhyllen.Scholl fikk den plassen. I tillegg ble MF, pads, og de "utstengte" produktene flyttet inn på soverommet, i den hyllen der.

Alt for mye utstyr, å nei...og kun etter 5 måneders tid :(

DSC01120.jpg

DSC01119.jpg

DSC01116.jpg

DSC01117.jpg

DSC01118.jpg

Bildet ligger, og det er flaut:

DSC01115.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å se at det er flere gale mennesker her :P

Bare å fylle på med litt SwissVax nå, så blir det riktig så hyggelig :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive