Gå til innhold

Makita 9227CB vs Hitachi SP18VA vs Flex


rudilgr

Recommended Posts

Noen her som har lyst og mulighet til å ta en lett eller grundig test og sammenligning av disse, viktigst for meg er makitan mot hiitachien...

Makita'n vet jeg noenlunde hvordan er, men hitachien har jeg ikke peiling på noe annet enn at den ikke har fått det "nye" utseendet til hitachi... :P hadde vært trivelig om noe ville tatt seg bryet, evnt en av dere som har hatt begge modellene kunne skrevet en lett forklaring av pro og con på disse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Hitachien er ok de, men er litt arbeidshest, etter at jeg fikk meg Metabo så har den vært foretrukket fremfor Hitachi, men for all del en bra maskin syntes jeg....

men uten å ta pris i betraktning så tror jeg at Flex hadde endt opp her, den virker som en letthåndterlig sak å jobbe med :)

Maktita kjenner jeg ikke

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme til meg og teste Flex selv hvis du vil...

:D

Hvor i landet er det du holder til ? vet det ikke er all verdens langt unna, men vet ikke hvor. skulle vært innom å titta på diesel-kjerra di au :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...