olaskips

Hjelp til bestilling?

Heisann, er ganske ny innen bilpleie, har lest litt rundt på dette forumet og andre forum, kikket på guider og sånn i fleire timar, og blir bare meir og meir interissert i bilpleie, har ein 97" modell audi a3. Har sett gjennom den bilpleie for dummies tråden og har bestemt meg for å bestilla litt forskjellige varer fra blankbil.no, men trenger litt hjelp.

Dette har eg allerede lagt i handlekurven.

1 x Meguiars Microfiber Wash Mitt

1 x Meguiars NXT Tech Wax 2.0

2 x Meguiars Supreme Shine Microfiber

1 x Meguiars Scratch X 2.0

1 x Meguiars Watermagnet

1 x Meguiars Smooth Surface Clay Kit

Så det eg trenger da er meguiars step 1 og 2, det vil sei lakkfornyeren og poleringsmiddelet.

Spørsmålet er egentlig hva eg kan bestille fra blankbil.no som kan erstatte steg 1 og 2?

Eg har også polerduker fra før av. og lurer på om det er godt nok? eller skal eg kjøpe noken pads også? I tilfelle, hvor mangen?

Endret av olaskips
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drop Watermagnet, den er ubrukelig etter min mening hvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drop Watermagnet, den er ubrukelig etter min mening hvertfall.

hehe, oki, men ser du er fra karmøy, eg lurer på om eg skal handle produktene på internett eller i haugesund, vett du om noken i haugesund har dessa varene på lager?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn et annet alternativ til Watermagnet og bytt step 1-2 og Tecwax 2.0 med Duragloss 101 og 111 evnt. 101-105-111.

Trenger ikke polerduk når du har microfiber, men ville nok kjøpt noen applicator pad`s til å jobbe med/påføre produkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn et annet alternativ til Watermagnet og bytt step 1-2 og Tecwax 2.0 med Duragloss 101 og 111 evnt. 101-105-111.

Trenger ikke polerduk når du har microfiber, men ville nok kjøpt noen applicator pad`s til å jobbe med/påføre produkt.

Hmm, det er ok, da trur eg eg går for duragloss 101 og 111, et par pads og cobra guzzler....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem microfiber! Minimum 1 stk pr. produkt. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem microfiber! Minimum 1 stk pr. produkt. ;)

Det står vel 2 x Meguiars Supreme Shine Microfiber på lista selv om det alltids er kjekt med fler ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står vel 2 x Meguiars Supreme Shine Microfiber på lista selv om det alltids er kjekt med fler ;)

Bestilte tre stykker eg da, sikkert grett å ha, har sendt inn bestilling nå, så håper på god service fra blank bil.no:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke du blir skuffet over servicenivået til blankbil nei :)

Og velkommen til "the dark side" - mye vil ha mer etterhvert, så det er forsåvidt bare å låse inn Visa/AmEx/Mastercard/Diners-kortet med en gang...

default_cool.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Har visst tatt på linsene feil vei i dag :blush:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke du blir skuffet over servicenivået til blankbil nei :)

Og velkommen til "the dark side" - mye vil ha mer etterhvert, så det er forsåvidt bare å låse inn Visa/AmEx/Mastercard/Diners-kortet med en gang...

default_cool.png

hehe, takk for det du, er bare 17 år så har heldigvis ingen visa kort å passe på:P Blei ein litt annen bestilling enn kva planen var, men men....

Så til neste veke får eg forhåpentligvis ein pakke på 1700 kr;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive