Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Holder på å legge inn bestilling hos Scandicshine. Produktene skal brukes med biltema DA maskin.

Hadde i utgangspunktet sett for meg Optimum compound og polish eller Menzerna 106 og SIP.

Pirex anbefalte at jeg heller skulle gå for Sholl S3+ og S40. Hvilke uber pads trenger jeg til dette.

Kan jeg legge CG Jetseal 109 over dette eller bør bruke noe annet først. F.eks Vertua Bond. Er Jetseal et bra LSP eller bør jeg legge noe annet over f.eks Pete’s 53. :unsure:

Vanskelige greier dette her. Alt var mye så lettere med Megs 1-2-3. :blush:

Petter
Skrevet

Grunnen til at Pirex annbefaler Scholl er at de er kjappere å jobbe med. Må ikke refine osv.

Jeg ville ha valgt 2 sort, 2 orange, og grønn til de værste tillfellene....

Før JetSEAL ville jeg i hvertfall tatt en IPA wipedown(søk litt hvis du ikke vet). Jeg pleier ogå ta en runde med Vertua før den LSP jeg velger. Denne er det noen fillere i.

Ville også valgt en voks over jetSEAL for å få mer *bling* og dybde...

• Admins
truhaa
Skrevet

Om du bruker feks Chemical Guys EZ cream under jetseal109 så er det ikke så voldsomt farlig med wipedown etter s40, Chemical Guys EZ cream gir også en dybde i lakken som ikke jetseal gjør så disse to funker fjell sammen, Vertua bond er i samme gate som EZ cream, men den er "litt" tyngere å jobbe med syntes jeg....

Ellers er Scholl som Petter sier, kjappere saker å jobbe med en mye annet, når du skal jobbe med DA maskin så tar det noe mer tid, men det gir uansett knalt resultat :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Takk for hjelpen karer :thumbs:

Da ble det: Sholl S3+ og S40, EZ Cream, Jetseal og Pete’s 53. Nå må det vel bli *bling*.

Har sett tråden om Wipedown så dette må nok prøves.

• Admins
truhaa
Skrevet

in pictures we belive :)

grattis med god pakke der :)

mys på lakk etter EZ`n! den gir en bra grei glød ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår