Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Heisann. Spyleren røyk i helgen- med halve bilen ferdigspylt. Topp. 

Kikker etter ny, og kom over Garasjetid sin nye spyler. HP510. Ser jo ut som et godt tilbud og en god spyler. 
Noen med erfaringer?

Den er kliss lik Foma C21, sett bort fra fargen. Deksler, pumpe og bryter er likt. Finnes sikkert fler. 
HP510 er gunstigst priset, med hurtigkobling, pistol og lanse med i pakken. 

Rop gjerne ut om noen har noe for og i mot. 

Kom fra Nilfisk 145.3 med overgangskobling så jeg fikk benyttet pistol med hurtigkobling. 

Skrevet (endret)

Har hatt Foma C21-1310 et par år nå. Veldig godt fornøyd med spyleren. Denne har en litt annen pumpe slik at den leverer litt lavere trykk, men mer vann. (630L/t).

Disse spylerne ser ut til å produseres av italienske Annovi Reverberi. God kvalitet og burde gi mange år med problemfri bruk.

https://arblueclean.it/en/category-prod/professional-en/professional-high-pressure-washers/pro-cold-high-pressure-washers-en/

Hvis du synes utstyret som følger med HP510 passer ditt behov, er det sikkert en grei og god pakke. Jeg hadde allerede MTM pistol og lanse, men det koster jo litt ekstra i tillegg til selve spyleren.

Endret av Skrubb

Amatør som vasker og gnikker litt på egen bil :)

Skrevet

@Skrubb Takk for tilbakemelding. Var noe sånt jeg håpet på. Da satser jeg på denne. 

Hentet i Sandefjord, og monterte i går ettermiddag. Relativt mye mer kraftig enn en Nilfisk 145. 

Foreløpig fornøyd, og ingenting å utsette. 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår