Gå til innhold

VW Passat 4motion


Brynjar

Recommended Posts

Brynjar

Nei, tror nok ikke det Ola.. Skulle jeg gjort dette hver eneste dag så tror jeg nok det hadde blitt litt mye for min del. Det tar også på å jobbe med slikt, i alle fall når man ikke har vett til å jobbe sakte.. Men for meg er det en utrolig morsom hobby og jeg rett og slett elsker blanke biler. Et par blanke biler i måneden holder for min del:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW...

Dette ble sykt bra.

Ikke minst er det vel tråden som mange av oss trengte for å gå løs på steinsprut.

Selv har jeg kommet så langt at jeg har fylt alle steinspruter i panseret mitt, men der stoppet det opp....

Denne tråden ga meg ny inspirasjon til å sluttføre.

Takk skal du ha

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takker! Da får jeg vel kontakte Kazzpers å bestille da. Holder en slik stick-it? 1 pr steinsprut eller? Legges disse også i bløtt noen dager før man skal bruke dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Brynjar

Dette er noe av det bedre jeg har sett på lenge - eksepsjonelt bra jobba !!!! Tråden er lagt til i min favorittliste.

Hyggelig å høre:-) Har en Mercedes som står for tur neste helg med noe tilsvarende.. Skal prøve meg med pensel da, så får vi se hvordan det blir.. Er også en 3 dagers detail, så håper det blir bra B)

Skulle ønske jeg hadde hatt fotograf for å dokumentere, for jeg tror det blir en omfattende jobb på denne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

WOW

Morro å lese trådene dine.

En perfeksjonist ingen tvil om d...

Takk for det. Prøver så godt jeg kan:-) Blir aldri utlært innenfor dette... Neste gang nå skal jeg teste litt med forskjellige pensler..

Veldig bra jobb!

Eneste som manglet var at du tente på baklyktene. :)

Takk for det.. Er ikke spes fan av de baklyktene selv nei.... Hadde det vært min bil så hadde hverken de lyktene eller 1000-meterne i front vært på bilen.

Fantastisk å se på dette :blink:

Dette gir en lettelse i sjelen om at det faktisk er mulig å få vekk stenspruten uten hellakkering....

Alt er mulig, Dette er selvsagt skikkelig pirkearbeid og ikke noe man gjør om man har det travelt.. Med litt trening så er det også mulig å klare å skjule steinsprangene ganske så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Øyvind G

Kom over denne gamle jobben igjenom noen søk. Sinnsyk jobb du har gjort her Brynjar!

Mye "fiffig" utstyr du hadde til å fylle steinsprut. :D

Stor forskjell på resultatet mellom FCP og S3G etter våtslip. Ullputen du brukte sammen med S3G laget nok litt ugang (det ser man på et av bildene), jeg ser også på et av bildene at det er riper igjen etter våtslip. FCP avslutter som regel ikke noe pent, men har vannvittig god cut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...