redline

Sealer til ny bil

Fått spørsmål om jeg kan behandle en helt ny VW Transporter, den er svart metallic og eieren ønsker en type sealer som beader bra og holder lenge.

Har nå både Meguiars #21 og DuraGloss 111 tilgjengelig. Hva anbefales?

Trenger jeg å gjøre noen særlig forbehandling før dette når bilen er helt ny? (1 uke gammel)

Endret av redline
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbehandling kommer an på arbeidet til de som klargjorde bilen hos forhandler...

Ville uansett tatt en lakkrens for bedre heft av sealer.

DG 111 og MG 21 er vel like gode, lik herdetid, men kanskje noe lengre holdbarhet på 111.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått spørsmål om jeg kan behandle en helt ny VW Transporter, den er svart metallic og eieren ønsker en type sealer som beader bra og holder lenge.

Har nå både Meguiars #21 og DuraGloss 111 tilgjengelig. Hva anbefales?

Trenger jeg å gjøre noen særlig forbehandling før dette når bilen er helt ny? (1 uke gammel)

Jeg la på ett lag med #21 2.0 på en Transporter i august i fjor, den ble avfetta osv i april i år og var da bortimot like glatt og fin som før vintern.. :) (bil kjørt ca 10.000km )

Det sies at det skal være endel lengre holdbarhet på #21 2.0 enn den gamle #21.

Jeg brukte SpeedGlaze før #21 2.0.

Endret av Unoved
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la på ett lag med #21 2.0 på en Transporter i august i fjor, den ble avfetta osv i april i år og var da bortimot like glatt og fin som før vintern.. :) (bil kjørt ca 10.000km )

Det sies at det skal være endel lengre holdbarhet på #21 2.0 enn den gamle #21.

Jeg brukte SpeedGlaze før #21 2.0.

Hmm.. da blir det #21 som legges på i dette tilfellet tror jeg. Kjører over med Meguiars #80 først, tror ikke en rens er nødvendig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive