Torby

Bilt Hamber Clay

Testet Bilt Hamber Soft clay (hvit boks) i går, og må si at jeg er veldig fornøyd med den. Utrolig lettvint at man bare kan bruke vann som claylube. Etter at bilen var grundig vasket, så kunne jeg bruke clayen rett på bilen med det vannet som lå igjen etter siste skylling. Måtte dusje på litt ekstra vann noen steder, men ellers var ikke det nødvendig. Førsteinntryk er at Soft Clayen ikke lager spor i lakken (selv ikke på den mjuke japselakken min), men den tar ikke det aller værste av forurensing i lakken. Alt i alt, veldig godt fornøyd med denne. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

Har Toyota selv - funker fjell på den. Brukt soft clay på Audi A4 2004, funket bra der også. Brukte blå-boks clay på en Primera - funket bra der også. Men foretrekker soft clay da jeg synes den er lettere å håndtere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fort jeg kommer meg ned igjen ifra nord Norge så skal Bilt Hamber Clayen bestilles og testes ut! Leser jo bare positivt om den, lettvindt med vann som claylube også da :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har begge (soft/medium) i posten i morgen tipper jeg :) om de funker bra så sparer en en del tid og lube også, og det åp kunne begynne å claye med vannet på bilen etter siste avspyling hørtes jo gull ut også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min nye favoritt. Soft kan du til en viss grad bruke med vannet som ligger igjen etter vask, den vanlige må du frem med hageslangen. :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har begge (soft/medium) i posten i morgen tipper jeg :) om de funker bra så sparer en en del tid og lube også, og det åp kunne begynne å claye med vannet på bilen etter siste avspyling hørtes jo gull ut også :)

Du får si ifra hva du synes om de forskjellige ;) Genialt med vann som lube!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I`ll do :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg ogsaa paa her og anbefaler soft-clayen til Bilt-Hamber.

Jeg syns at den var minst like effektiv som gul riccardo til aa fjerne overspray og annet grums i lakken..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive