rudilgr

turtle wax scratch remover

Kjenner en kar som akkurat har kjøpt seg ny bil som det var meningen jeg skulle detaile, men plutselig har han da begynt selv med TW scratch remover. ripene på bilen er av hundeklør, ikke dype, kjennes ikke med neglen... Vil TW middelet der funke varig mot de ripene eller er det bare noe som fyller og funker en stund? Irriterer meg litt om jeg ikke får denne jobben, er en Chevrolet Silverado pickup, svart blank... Hadde vært skikkelig kult å fått ordnet den strøken... og om tw er midlertidig løsning får jeg den jo etterhvert... kanskje ingen som kjenner særlig til denne her inne men må spørre...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at du får besøk om ikke så alt for lenge ;)

Det jeg har sett av TW produkter har ikke imponert, og regner med at det gjelder for scratch remover også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja - hva skal jeg si. Kan vel egentlig bare gjengi følgende samtaler som fant sted for ca 5 måneder siden (før jeg så "lyset"):

Ikke navngitt mann ( default_smile.png ): Skal du ha vekk de ripene der på bilen så må du prøve Biltema sin ripefjerner. Den er bare best. Også så billig da.

Meg: Javel....

(kjøper tuben, testet på innsteg-terskelen til bilen, for hånd.. Rister på hodet etter å ha gnukka som en tulling i 40 minutter, ingen korreksjon eller filling...)

Ikke navngitt mann ( default_smile.png ): Javel... var litt kraftige de ripene da?

Meg: Ikke egentlig. Kjenner de ikke med neglen...

Ikke navgitt mann: Prøv Scratch Remover fra TW - har brukt TW-produkter i mange år - _det_ er skikkelig bra saker det

Meg: Javel...

(Kjøper produktet, testet på innsteg-terskelen til bilen. Særdeles liten hjelp når de småripene kom tilbake ved neste berøring med vann/vask...)

Meg: Vet du, de derre greiene der...

Ikke navngitt mann: Ja?

Meg: ... gikk i søpla gitt.

Ikke navngitt mann: Å? Da er det deg det er noe feil med...

*sukk*

Så tilbake til deg - joa, han kan sikkert prøve TW scratch remover over hele bilen sin. Bare gi ham ei flaske med IPA og si at "dette er tryllevann som får ripene tilbake igjen".

Endret av EssieK
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gi ham ei flaske med IPA og si at "dette er tryllevann som får ripene tilbake igjen".

:thumbs: Tryllevann er kos, skulle helst fungert andre veien, men men kan ikke alltid få vilja si!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det er like drittmiddel som alt jeg har prøvd selv av TW... Full runde med 3M tenker jeg gjør susen jeg :D Har gledet meg til å ta denne... :( ( eller snart :) ? )

:thumbs: Tryllevann er kos, skulle helst fungert andre veien, men men kan ikke alltid få vilja si!

Det tryllevannet finnes jo, krever bare litt mer arbeid og er en smule koagulert så det flyter ikke like godt lenger :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den hvite tuben med gult og rødt, er det ikke fillere. Den er basert på slipemidler, (tror det er DA) men blir fort tørr så heftig bruk av QD må påregnes. (Tar forbehold mot at de har endret produktet ;))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den hvite tuben med gult og rødt, er det ikke fillere. Den er basert på slipemidler, (tror det er DA) men blir fort tørr så heftig bruk av QD må påregnes. (Tar forbehold mot at de har endret produktet ;))

Er nok den hvite og gule regner jeg med ja... er ikke helt sikker... skal være omtrent i samme gate som scratch-x V2 fra megs denne da eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den hvite og gule regner jeg med ja... er ikke helt sikker... skal være omtrent i samme gate som scratch-x V2 fra megs denne da eller?

Hehe, ja i teorien skal den være i samme gate. I praksis er det nok en litt annen verden ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja i teorien skal den være i samme gate. I praksis er det nok en litt annen verden ;)

Det tok ikke lange tiden... Fått melding på at ripene kommer tilbake av han nå... Da blir det høyst sannsynlig jobbing på meg :D

Da blir det full runde med 3M :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive