ostepåpp

CG Green clean

Hei alle sammen!

Har lagt inn en bestilling hos SSCG green clean og noen andre godsaker, og i den sammenhneg lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem Green clean på noen seter.

Mvh

Ostepåpp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bland den ut f.eks 1:12 først, spray på, skrubb med en børste - spray av med vann og sug opp, voila

Om man trenger å bruke vann som steg2 vet jeg ikke, men jeg liker å gjøre det for å få mer skitt ut

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar!

Hva slags børster er å foretrekke på alcantara interiør?

Jeg må vel bruke våtstøvsuger for å suge opp vannet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv brukt en mikrofiberklut til sånne seter, evt kansje swissvax sin lærbørste er bra? Våtsuger tror jeg er en fordel ja ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke våtsuger og pleier å spraye godt med greenclean, børste og tørke med MF.

Av og til kan det være greit å ta en runde med vann og MF til slutt.

Og til alcantara har svisswax en alcantara-rens som skal jobbes inn med SV-kost (type malingkost) før du tørker over med MF.

Tror kanskje en lærbørste blir altfor stiv til å bruke på alcantara, men har ikke testet selv så kan være det funker.

Og til slutt bør en legge beskyttelse, SS har en god alcantara-beskyttelse fra leather master som jeg bruker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Har bestilt en SV lærbørste til skinninteriøret i min egen bil, så jeg kan sjekke hvordan den fungerer eller om den er for stiv. Skal bare ha bort noen flekker i en av bilen til faren min, så blir nok ikke SV alcantara cleaner med en gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sv lærbørsten er fin, ikke for stiv :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive