Odd-M

omrognans samling

Nå begynner det vel å bli såpass at jeg ikke lengre behøver å skjemmes:

post-577-1246631076_thumb.jpg

IMG_4509.jpg

Har noen flere sprøytekanner, gamle TW og AG-produkter og diverse småting som ikke er kommet med.

Mangler fremdeles en del greier, blant annen mer MF og ting til interiør. Men i grove trekk føler jeg at det begynner å komme seg nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin samling det der!

Er du fornøyd med hitachi maskinen din?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte den i går så har ikke fått testet ennå. Forhandler var fri for bakplater men forventer leveranse på mandag. Så neste uke kanskje...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte den i går så har ikke fått testet ennå. Forhandler var fri for bakplater men forventer leveranse på mandag. Så neste uke kanskje...

Hadde vært supert om du kunne skrevet en liten review når du har fått bakplaten og testet ut herligheten. Valget står mellom denne og metobo sin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere her på forumet som har Hitachien. Hør med bjorke og truhaa. Tror truhaa har begge maskinene du snakker om. Søker du på forumet finner du endel info på de fleste maskinene som er tilgjengelig på markedet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må rydde og reorganisere samlingen for å få plass, så da stablet jeg alt på bordet igjen. Crappy mobilkamera. Ca 4 mnd siden sist. Artig utvikling...

IMAGE_006.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må rydde og reorganisere samlingen for å få plass, så da stablet jeg alt på bordet igjen. Crappy mobilkamera. Ca 4 mnd siden sist. Artig utvikling...

IMAGE_006.jpg

hehe, flere som er blitt smittet av sykdommen som herjer inne på forumet her ser jeg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middels hard angrepet tror jeg. Venter på et par pakker til, men nå begynner det å nærme seg innkjøpsstopp. Eller ikke...?

Ønskeliste pr. nå:

1. Høytrykksspyler - lei selvvaskeanlegg

2. Foam cannon med tilbehør

3. En eksklusiv voks

4. CG Vertua Bond

4. En bedre metallpolish

5. Interiør-shiner

6. Kommer sikkert på noe mer etterhvert

7. Se pkt 6

8. Se pkt 7

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middels hard angrepet tror jeg. Venter på et par pakker til, men nå begynner det å nærme seg innkjøpsstopp. Eller ikke...?

Ønskeliste pr. nå:

1. Høytrykksspyler - lei selvvaskeanlegg

2. Foam cannon med tilbehør

3. En eksklusiv voks

4. CG Vertua Bond

4. En bedre metallpolish

5. Interiør-shiner

6. Kommer sikkert på noe mer etterhvert

7. Se pkt 6

8. Se pkt 7

har selv ryki på en smell med det meste av listen din. (mangler CG VB og metallpolish)... koster å væra kar har jeg finni ut, men så har jeg gatas blankeste bil også :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DIv gallons:

IMG_5419.jpg

Div vaskeustyr:

IMG_5420.jpg

Div pads og MF:

IMG_5421.jpg

Div polish og LSP:

IMG_5422.jpg

Juvelen i samlingen:

IMG_5423.jpg

DIv stæsj:

IMG_5426.jpg

Div utstyr:

IMG_5427.jpg

Har endel MF, pads og et par mitter til vask. Har et lite arsenal sprayflasker jeg ikke gadd stable opp.

Når blir det innkjøpsstopp? Føler fremdeles at jeg mangler mye....

Endret av omrognan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye snadder her.trenger ikke så mye bare du har det beste med det du har ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin samling det her :) Men det var noen voldsomt store applikator pads du hadde i bakgrunnen der ;)

IMG_5421.jpg

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kom med en pakke fra SS i går. Fikk tidligere noen som er nesten identiske, bare i normal størrelse. Jeg ble nesten skremt når jeg så hvor store disse er... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på de lilla og hvite ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, putene du tenker på ja ;)

Men de røde app'ene fra SS er gode å jobbe med, selvom de er jævli store de og :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sh*t for en stor samling. Gruer meg til hva madammen sier når jeg bruker titalls tusen kroner på bilpleieprodukter - ingen som forstår oss med denne sykdommen. For en rar hobby vi har.

Jeg ser at du har produkter for godt over 10 000 kr? Har du turt å regne på det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Har vel brukt en plass mellom 15 og 20 store siden hobbyen tok litt av. Særlig en av samarbeidspartnerene her på forumet bør kjenne igjen mange av produktene. Men det er mange større innkjøp og engangsinvesteringer som vil fordele seg på mange års bruk. Regner ikke akkurat med at jeg klarer å slite ut vaskebøtter og maskinen med min bruk. Har nok såpe til flere års forbruk, avfetting og APC går det endel av så kjekt og rimeligere med større kvanta. Maskeringstape kjøpte jeg i en hel "pølse" hos en lokal lakkgrosist til spotpris.

Cluet er å ikke fortelle samboer hvor mye ting koste og fordele kostnadene litt på flere innkjøp. Kan med fordel times inn til kampanjer og slå til når noe er på tilbud. Noe trenger man med en gang, sånn som bøtter, såpe, mitter, basic håndpoleringsutstyr og litt MF. Resten kan man ta etterhvert. Min samboer vet heller ikke om hver gang jeg har vært på postkontoret og hentet noe, eller hva voksene koster. Sånnsett veldig kjekt med SMS-varsling av pakker kontra hentemeldinger.. :rolleyes:

Edit:

Noen av produktene kan også brukes i husholdningen, så har man plutselig litt alibi.

Endret av omrognan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive