Bent

Meg's #21

Hvor lenge kan denne sitte på uten att det blir håpløst å få av overskytende igjen?

Driver med en bil nå som straks er klar for å legge meg #21, kan den evnt sitte på til i morgentidlig uten att det skaper problemer?

Bilen står i garasje som holder ca 15-18 grader nå om natta.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen grunn til at den skal stå på i morgen, da får du bare støv med på kjøpet når du skal "bøffe" av med MF, men den vil ikke bli vanskelig å få av om du skulle gjøre det... MG #21 tar du av etter 20-60 minutt, for deretter å la bilen stå i fred å få herde seg i 6-12 timer, før du evt om ønskelig legger lag nummer 2.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen grunn til at den skal stå på i morgen, da får du bare støv med på kjøpet når du skal "bøffe" av med MF, men den vil ikke bli vanskelig å få av om du skulle gjøre det... MG #21 tar du av etter 20-60 minutt, for deretter å la bilen stå i fred å få herde seg i 6-12 timer, før du evt om ønskelig legger lag nummer 2.

Ok, la ikke på no.

Men skal den ikke herde i 24t før neste lag?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, la ikke på no.

Men skal den ikke herde i 24t før neste lag?

Ja, å vente 24 timer er ikke dumt det så lenge du har tid til å vente da.. Det er ikke tvil om at det er det BESTE, men det er ikke alltid man har tid til dette og da er det fullt mulig å legge nytt lag etter 6timer. MG#21 2.0 inneholder slike fantastiske "Polymer" som som gir maksimal beskyttelse etter 12 timer. Denne er jo lik NXT 2.0 voksen, men har egenskapene at den kan påføres med roterende og DA, dvs tåler mer varme.

Nå har jeg jeg brukt MG# 21v1 i noen år selv og har lagt det på mange biler. Jeg har hatt MG21v2 nå i et år. Forskjellen på disse er ikke stor, dog antatt litt bedre holdbarhet på v2 og ikke minst litt beading, synest jeg:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, å vente 24 timer er ikke dumt det så lenge du har tid til å vente da.. Det er ikke tvil om at det er det BESTE, men det er ikke alltid man har tid til dette og da er det fullt mulig å legge nytt lag etter 6timer. MG#21 2.0 inneholder slike fantastiske "Polymer" som som gir maksimal beskyttelse etter 12 timer. Denne er jo lik NXT 2.0 voksen, men har egenskapene at den kan påføres med roterende og DA, dvs tåler mer varme.

Nå har jeg jeg brukt MG# 21v1 i noen år selv og har lagt det på mange biler. Jeg har hatt MG21v2 nå i et år. Forskjellen på disse er ikke stor, dog antatt litt bedre holdbarhet på v2 og ikke minst litt beading, synest jeg:-)

Takker for info.

Er v2 jeg har.

La 2 lag på min egen bil med 24t mellomrom og la deretter 2 lag med yellow wax med like mye mellomrom.

Meget fornøyd med beadingen på vogna nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive