Gå til innhold

Tilbakemeldinger om IPB 3.1


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Det er tatt bort ja, så man må trykke inn på profilen for å se det.

Dette er for å gjøre at det ikke tok så mye plass, og at bare medlemmer kan se bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Dennis , eller noen andre :)

hvist du ser under profilbildet mitt så er der ikke ikon for å sende pm , mail , de var der før men har blitt borte , er det noe jeg må gjøre?

jeg har lett i innstillinger men ser ikke noe feil der :blink:

Endret av bjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Alle ser legg til venn og PM under profilbildet ditt. Men du ser det ikke selv, da det ikke er så mye poeng i og sende PM eller bli venn med seg selv ;)

Så alle andre ser deg som du ser oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har skrudd den av inntil videre. Har ikke tid til å drive med den akkurat nå i tillegg til forumet. Og må også finne ut hva nøyaktig vi skal bruke den til. hvis ikke blir det fort bare en unyttig dobbel tjeneste ;)

Ble heller ikke så mye brukt og lest , da det fort kan bli litt mye å følge med på. Men mye av grunnen til at den ikke ble brukt var også at vi ikke gikk ut med noe særlig info om den, da jeg tenkte å teste den først.

Men får se om den kommer tilbake etterhvert og kom gjerne med forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei Dennis.

Jeg lurte bare på om det var mulig for å få til en mulighet for å kunne midlertidig lagre nye tråder/emner før de publiseres?

Jeg drev å lastet opp bilder i går så begynte huseieren å "grine" litt på nesen siden nettet gikk så tregt, så måtte avslutte lenge før jeg var ferdig, jeg fikk derfor ikke nok tid til å gjøre tråden ferdig, og i stedet for da å opprette tråden for å ikke være redd for at den skal gå dunken grunnet teknisk svikt i f.eks nettleser o.l så kunne en hatt en lagre funksjon som lagret utkastet på siden sin?

Har selv opplevd å måtte begynne helt på nytt tidligere og det var ikke noe morro.

Kom jo selvfølgelig på senere at en kan kopiere over til et Word/Pages dokument men lurte bare på om det var en mulighet får å få til noe slikt?

Tomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det bare er jeg som har problemer med dette.

når jeg går inn på en ny tråd får jeg opp "kodinga" i ren tekst, funker med en oppdatering av sia men blir kjedelig etter en hel dag :P

kan lime in i notepad å sende det om du vil dennis.

Jeg bruker win7 + firefox, har vel opplevd problemet på ubuntu maskina også, kan det være noe kompabilitets problemer med firefox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Hei Dennis.Jeg lurte bare på om det var mulig for å få til en mulighet for å kunne midlertidig lagre nye tråder/emner før de publiseres?Jeg drev å lastet opp bilder i går så begynte huseieren å "grine" litt på nesen siden nettet gikk så tregt, så måtte avslutte lenge før jeg var ferdig, jeg fikk derfor ikke nok tid til å gjøre tråden ferdig, og i stedet for da å opprette tråden for å ikke være redd for at den skal gå dunken grunnet teknisk svikt i f.eks nettleser o.l så kunne en hatt en lagre funksjon som lagret utkastet på siden sin?Har selv opplevd å måtte begynne helt på nytt tidligere og det var ikke noe morro.Kom jo selvfølgelig på senere at en kan kopiere over til et Word/Pages dokument men lurte bare på om det var en mulighet får å få til noe slikt?Tomas

Lagring av innlegg er en funksjon som jeg og flere andre har forespurt IP.Board om. De har sakt de har planer om å komme med det, men ikke noe om når :P Skjønner ikke hvorfor de har det på PM men ikke innlegg :S

vet ikke om det bare er jeg som har problemer med dette.når jeg går inn på en ny tråd får jeg opp "kodinga" i ren tekst, funker med en oppdatering av sia men blir kjedelig etter en hel dag :Pkan lime in i notepad å sende det om du vil dennis.Jeg bruker win7 + firefox, har vel opplevd problemet på ubuntu maskina også, kan det være noe kompabilitets problemer med firefox?

Aldri opplevd det, men bruker Opera til vanlig. Men har testet flere ganger med Firefox og ikke opplevd noen problemer. Noen andre her som har samme problem med Firefox?

Du kan godt sende en print screen av hva du får så kan jeg se nærmere på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Begynner forumet bli stort eller???

Får ofte denne nå og dagen:

En feil oppsto

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

[#2001] Serveren har for tiden for høy belastning til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja får den her jeg også nå ser jeg.... Dennis vet nok hva det er eller om vi må over på større server....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Til vanlig ligger vi godt under hva serveren klarer, men er av og til noen peak hvor CPU belastningen skyter i været en liten periode. Nøyaktig hva dette kommer av vet jeg ikke. Men skal høre med leverandøren.

Akkurat nå ligger serveren på ca 50% bruk med noe over 140 brukere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...