Gå til innhold

Produkt og puter til 1.steg?

Recommended Posts

FSHelgeland
Skrevet

Spent på om det er noen respons her inne. Virker ikke som om det er like stor aktivitet som det brukte å være. For vel 6 år siden så kjøpte jeg en brukt poleringsmaskin av en her på forumet (brukt og brukt, den var forseglet i posen enda). Med på kjøpet så fulgte det noen flasker med Menzerna, en Grov 300 og 1l med SuperFinish 4000? Siden jeg stort sett bare har tatt egne biler så har det jo tatt en stund før det ble tomt, men nå endelig. Maskinen er en Scandicshine ossilerende med 5" bakplate. Da tiden ofte ikke strekker til som den burde så hadde jeg nå ønsket meg ett middel som klarer å ta vaskeriper (Har nå en Kia e-Niro og en eldre Peugeot 207) samt at det avslutter såpass pent at man ikke trenger å kjøre en omgang til med noe finere middel etterpå. Jeg bør jo ha noen puter som passer også. Noen som har noen anbefalinger? Menzerna har jo fungert bra, men det støver jo alldeles for mye så tenker at man må gå for noe annet denne gang. 

Freddy

olav framvik
Skrevet

Scholl s2 eller ewocar heavycut som jeg synes er like god og bruker nå. Støver ingenting men du må kjøre de ut for å få finishen.

FSHelgeland
Skrevet

Hvilke puter bør jeg gå for da, for det har vel noe å si på resultatet. 

olav framvik
Skrevet

Medium er best for allround. men det kommer litt an på hvordan lakken oppfører seg og hvor dype riper du vil fjerne. Jeg bruker medium 80-90% av tiden.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår