rudilgr

Ull

Jeg har kun brukt rubbingpute til rubbing frem til nå, men nå har jeg kjøpt ull fra scholl, men har ikke fått prøvd den enda, hvordan er det mtp kjørespor, blir det mer/mindre enn med rubbingpute eller er det omtrent det samme? Noe man skal være mer obs på annet enn at den vil cutte mer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker den lille ullputa fra sholl på bilene mine med tysk lakk uten antydning til kjørespor i kombinasjon med Meg #105. På Japsebilen min med myk lakk, hadde det blitt masse spor. Men det hadde det blitt med burgunder Foam Cutting pad fra Meguiars også.

Scholl ull er kanskje ikke den mest agressive ulla man får. Ullputa som følger Makitaen for eksempel, har adskillig mer trøkk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lager mindre varme, så ikke kjør fortvil hvis det ikke blir varmt på panelet ;) .. Spray litt vann / qd og rufs til ullfibrene etter du har vasket den eller når du begynner å polere..

Husk å ikke vask den sammens med de andre putene hvis du bruker rask sentrifuge, da kan den bli litt "rar" :)

Ja, som ØHN sier så er de "vanlige" ullputene av tvistet ull, så de er mer aggressive, det som er det negative er at de er leiere å bruke samt det kan bli en del swirls osv. av de.

Hvis ikke den fra Scholl tar nok for deg, så er Metabo sin mer aggressiv og den er like fin å bruke

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive