Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei- etter lang tid uten noe annet enn vedlikeholdsvask så kastet jeg meg ut på dypere vann igjen. 

Startet lett, og handlet en Rupes LHR15ES samt Turisimo polish og pads fra garasjetid. 

Noen som har testet polish og pads derfra? Følte jeg måtte gjennom alle 3 stegene for at det skulle bli noe greie på.. 5pass før det ble endring på polishen.  

Tidligere benyttet jeg scholl, og da avsluttet Scholl S03 ( ? ) på lilla eller hvit spiderpad veldig bra. 
Bilen er en Java Black Disco3. 
Håper på litt erfaringer. 

Skrevet

Har brukt noen av putene derfra, og de syns jeg er helt greie. Litt lite holdbare på DA-kanskje, men helt ok å jobbe med.
Foretrekker fortsatt Rupes og Scholl, så kommer ikke til å kjøpe flere ganger.

Skrevet
11 timer siden, jorgenht skrev:

@Knutis

Takk- da vet jeg litt mer. 
Polish har du ikke forsøkt deg på kanskje? 

Nei, der foretrekker jeg Polytop for øyeblikket. :)  De er ikke av den groveste typen, men er sinnsykt digg å jobbe med og avslutter vanvittig bra.
Ikke støv heller.

• 2 weeks later...
Skrevet
27.7.2023 - 12.07, jorgenht skrev:

@Knutis

Favoritt for LR lakk? 

Har tatt flere svarte Evoque, og både Scholl S2black+S30 og Polytop 3000/5000 fungerer bra.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår