sw77

Hvor mye Duragloss 111 pr. lag?

Hvor mye DG 111 bruker dere i gjennomsnitt til et lag på en bil av normal størrelse?

På flasken står det at den skal rekke til 2 "full size vehicles", men etter første lag på min E36 coupé vises det knapt nok at det er brukt av flasken (ca. ned til øvre kant av etiketten). Vet at full size yankee-biler er en del større enn en liten E36, så da burde en flaske kanskje holde til ca. 4 "normale" biler.

Men selv etter 2 påføringer har jeg knapt brukt 15-20% av innholdet. På andre påføring måtte jeg forøvrig bruke litt mer, da lakken var så glatt :D at det var vanskelig å få det til å dekke jevnt.

Er jeg rett og slett for gnien å burde bruke mer pr. påføring, eller kjører alle semi over there?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gi ett lite eksempel bruker jeg ca 2ss på en vanlig sedan med MG#21 2.0

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder til mange flere biler en de oppgir, har vel brukt en liten flaske med Duragloss 101 på 5-6 biler tot tipper jeg, vi har vel lært at det skal legges på tynt her ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende lite. Hvordan klarer du å legge så tynt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, 2ss blir ca det samme som 1oz som igjen nesten blir det samme som 30ml (som jeg bruker) ;) Legger akkurat passelig tynt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, 2ss blir ca det samme som 1oz som igjen nesten blir det samme som 30ml (som jeg bruker) ;) Legger akkurat passelig tynt..

Tror jeg har brukt omtrent like mye. Godt å høre at jeg ikke er helt ute og kjører da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive