Gå til innhold

Recommended Posts

• 3 months later...
Skrevet

Hei! 
Har du ikke fått noen respons på denne? Jeg lurer på det samme selv, men har nettopp kjøpt denne (men ikke fått den). Selv om man skreller av alle voldsomme superlativer i videopresentasjonen fra Bilpleiekongen, virker det å være en OK maskin til en OK pris. Jeg synes imidlertid at det er påfallende at googling av "King 15" (eller King poleringsmaskiner generelt) gir null treff bortsett fra på Bilpleiekongens sider.  Her på Detailers Club får jeg ett treff, nemlig ditt innlegg.

Noen som vet noe mer om King poleringsmaskiner generelt og King 15 spesielt? F.eks. Hvem som produserer dem?

Skrevet

Har ikke testet akkurat denne, men den har jo samme skall som feks Rupes LHR15.
Det betyr at den har et godt ergonomisk design, med fornuftig plassering av fartsregulator og startknapp.
6m lengde på kabelen er mindre enn Rupes (9m), men de veier det samme og King15 har større oppgitt effekt.
Til en pris rundt 2000-2500kr er nok dette et helt greit kjøp. :)
Kan også vurdere North21-maskinen fra Bilnerden, som er litt rimeligere og 300gram lettere, men har ellers et ganske tilsvarende design med samme lengde på kabelen.

https://bilnerden.no/north-detailing-pda-21-900-w-oscillerende-poleringsmaskin

Eller 15mm utgaven med litt annet navn:
https://bilnerden.no/north-detailing-lynx-da-15-poleringsmaskin
Den har oppgitt effekt på over 1kw og er litt tyngre igjen, men i praksis er alle disse maskinene ganske like i bruk for hobby-polereren.

Når det gjelder respons er det dessverre slik at aktiviteten på DCN ikke lenger er det den var.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår