Gå til innhold

Motorrom/motor vask av BMW 225XE?

Recommended Posts

Petecomplete
Skrevet

Noen som har vært borti denne bilen og om de tåler motorvask? Eller må jeg gå på med detailspray og klut?

På Audi A1'n min skummer jeg bare ned hele maskinrommet og innside panser, og spyler ovenfra/ned med svakeste HT trykk, null problem. Jeg vet dog ikke alle biler liker det her, og vi har nyling kjøpt 225xe familiefrakter jeg nå skal ta en runde på før snøen kommer, dette er jo en hybrid i tillegg... usikker på om den tåler samme behandling.

Pete

bmw.jpg

Tommy
Skrevet

Du kan fint gjære det på samme måte som på en vanlig fossil bil. Har en venninde som har en slik 225e, som jeg har tatt motorvask på flere ganger. Sjekket med en bekjent av meg som er mekaniker hos bavaria, å han sa at elkomponentene skal være sikret mot vann, så det er bare å kjøre på.

• Liker 1

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår