Gå til innhold

Valg mellom forskjellige produkter.

Recommended Posts

Skrevet

Ser at det er en stund siden det var noen tråd  med anbefaling av produkter, derfor må jeg lage denne.

Skal polere/vokse bilen, men hvilken voks/coating.

Forbehandling blir gjort med Rupes polish og pads.

Det står mellom:

Nanolex Si3D.(Coating)

Gtechniq C1 Crystal Lacquer. ( coating)

CG HydroSlick Ceramic Coating

Fusso

Waxd Bloom.  ( Har en ny krukke. )

Swissvax Utopia ( Har en krukke. )

olav framvik
Skrevet

Det økonomiske er å bruke det du har allerede. du må sikkert legge det oftere men du sparer mye på det.

• Liker 1
Skrevet

Nå blir jeg litt innhabil, men etter flere år med testing, så kan jeg si at med riktig vask og vedlikehod, så har jeg fått utopia til å vare i over et år og 20000km på en bruksbil. Å som nevnt tidligere, så ville jeg brukt noe av det du har, å husk at du må ikke polere bilen, før du legger voks, du kan bare ta en grundig vask, så legge et lag med voks, å har du gjort det noen ganger, så gjøres det lett på en halvtime på en vanlig bil.

• Liker 1
  • DCN Poeng 1

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

• 1 month later...
hmsilset
Skrevet
26.11.2022 - 9.46, Tommy skrev:

Nå blir jeg litt innhabil, men etter flere år med testing, så kan jeg si at med riktig vask og vedlikehod, så har jeg fått utopia til å vare i over et år og 20000km på en bruksbil. Å som nevnt tidligere, så ville jeg brukt noe av det du har, å husk at du må ikke polere bilen, før du legger voks, du kan bare ta en grundig vask, så legge et lag med voks, å har du gjort det noen ganger, så gjøres det lett på en halvtime på en vanlig bil.

Har endelig fått testa Swissvax Utopia på 3-4 biler siden jeg begynte å jobbe for en bedrift i Molde 🙂 fin å påføre, og glatt og lekende lett  buffe! 

Varigheten er også høyst sannsynlig 1 år med skånsom vask, da jeg fikk erfare å få inn en Mercedes jeg voksa! Lakken var lett å vaske , selv etter en skikkelig europa roadtrip 😀

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Tommy
Skrevet
8.1.2023 - 14.49, hmsilset skrev:

Har endelig fått testa Swissvax Utopia på 3-4 biler siden jeg begynte å jobbe for en bedrift i Molde 🙂 fin å påføre, og glatt og lekende lett  buffe! 

Varigheten er også høyst sannsynlig 1 år med skånsom vask, da jeg fikk erfare å få inn en Mercedes jeg voksa! Lakken var lett å vaske , selv etter en skikkelig europa roadtrip 😀

Hyggelig tilbakemelding 🙂

• Liker 1

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår