Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei eksperter.

Har prøvd meg på polering av både ID3 og ID4 med dette svarte kontrast-høyglans-taket, b-stolper er selvsagt også helt svarte i høyglans. Jeg sliter så fælt med mikroriper på dette. Jeg kjører med Tokya mini-maskin her, eller PC15, litt etter hvor stor flaten er. Har helt rene, hvite Rupes og prøver å være ultralett på labben. Har prøvd med Gyeon Primer, SonaxPF og til slutt endte jeg opp med Essence FOR HÅND!!! Det kan da ikke være så vanskelig? Da nærmet jeg meg noe fornuftig i alle fall. Det er ikke buffe-kluten min heller som lager disse mikroripene, for ripene går i mønsteret til maskinen, ikke i retningen som jeg buffer polishen. Forslag utover å prøve forskjellige hastigheter på maskinen?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår